ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان تحصیل می‌کنند (22 مهر 92)

2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان تحصیل می‌کنند (22 مهر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد گفت: در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد 2 هزار نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد تحصیل می‌کنند.


فرزاد راه‌پیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه 2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: امسال نیز 250 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی به عنوان ورودی جدید داشتیم.

وی اضافه کرد: در این دانشگاه 18 رشته با 22 گرایش در مقطع کارشناسی تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با بیان اینکه دانشجویان ورودی جدید در حال ثبت‌نام، حذف و اضافه واحدهای درسی هستند، تصریح کرد: در هفته آینده جشن دانشجویان ورودی جدید را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح زوج و فرد بودن در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد، گفت: این طرح از ترم پاییز امسال در مرکز این دانشگاه در حال اجرایی شدن است که در درازمدت به نفع دانشجو و دانشگاه است.

راه‌پیمایی با بیان اینکه طرح زوج و فرد بودن ترم دارای نواقصی است که در طی دو سال آینده قابل حل شدن است، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح از هزینه‌های بی‌رویه در دانشگاه جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه به سوله ورزشی چندمنظوره در حال ساخت اشاره کرد و افزود: این سوله با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه برگزاری اجرای مناقصه مرحله دوم است که اعتبار و ردیف ملی نیز دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از راه‌اندازی مهد کودک در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد خبر داد و گفت: برای رفاه حال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در محیط دانشگاه، مهد کودکی را برای نگهداری فرزندان آنان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی در پایان از درخواست پیگیری ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه خبر داد و گفت: ایجاد این رشته‌ها در وزارت علوم و تحقیقات مطرح شده که در حال پیگیری است.

کلمات کلیدی: دانشجو، دانشگاه پیام نور همدان، دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

آمار بازدید: 514 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image