ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش آغاز مرحله ارزیابی و داوری طرح‌های جشنواره جوان خوارزمی (16 آبان 92)

آغاز مرحله ارزیابی و داوری طرح‌های جشنواره جوان خوارزمی (16 آبان 92)

بر اساس اعلام سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، بررسی و داوری نهایی طرح‌های واصله به دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اللهیاری دبیر پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با اعلام اینکه مرحله ارزیابی در قالب 15 گروه تخصصی و با حضور اساتید و داوران برجسته سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و اساتید مدعو از دانشگاه‌های کشور انجام می‌شود، گفت: جشنواره جوان خوارزمی حکم پایه و آغازگر جریان نخبگان و ایده‌پردازی کشور را دارد.

دبیر پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به اینکه طرح‌های واصله به جشنواره جوان به خصوص در مقطع دانش‌آموزی از سطح مطلوبی برخوردار است، افزود: این سطح کیفی از حضور دانش‌آموزان در عرصه پژوهش و نوآوری نویدبخش آینده‌ای پربار و روشن برای جریان علم و فناوری کشور است.

اللهیاری با تشکر از تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش که با بررسی حدود 30 هزار طرح و ارزیابی‌های اولیه در نهایت تعداد 100 طرح را به دبیرخانه جشنواره جوان ارسال کرده، اظهار امیدواری کرد و گفت: دانش‌آموزان نخبه و ایده‌پرداز فعلی آینده علمی و پژوهشی کشور را رونق و ارتقاء می‌بخشند.

کلمات کلیدی: مرحله ارزیابی و داوری، طرح‌های جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره، جوان، خوارزمی

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image