ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مشکل صدور مدرک برای فارغ التحصیلان/ پذیرش با یک گرایش؛ فارغ التحصیلی با یک گرایش دیگر! (25 آبان 92)

مشکل صدور مدرک برای فارغ التحصیلان/ پذیرش با یک گرایش؛ فارغ التحصیلی با یک گرایش دیگر! (25 آبان 92)

جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی واحد دامغان دانشگاه آزاد اعلام کردند که این واحد برای آنان در گرایش تحصیلی خودشان، مدرک صادر نمی کند.


به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام تعدادی از دانشجویان ورودی رشته مهندسی کشاورزی گرایش علوم و صنایع غذایی، مدرک موقت این دانشجویان توسط واحد دامغان دانشگاه آزاد با گرایش اولیه و پذیرفته شده در این واحد صادر نمی شود.

چند تن از این دانشجویان به مهر گفتند: "واحد دامغان دانشگاه آزاد برای ورودیهای سال 89 رشته صنایع غذایی که در گرایش علوم و صنایع غذایی تحصیل و حتی تسویه حساب کرده بودند مدرک موقت صادر نکرد."

به گفته این دانشجویان، واحد آموزش دامغان هفته گذشته بدون ذکر دلیل به دانشجویان اعلام کرد که مدارکشان فعلاً صادر نمی شود و زمانی هم نمی توان برای آن مشخص کرد؛ واحد آموزش تاکید می کند مشکل گرایش برای این دسته از دانشجویان در زمان اخذ پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد سال 89 وجود داشته است.

براساس اعلام دانشجویان، واحد دامغان دانشگاه آزاد در واکنش به این اظهار نظر دانشجویان که آیا با مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی می توان موضوع را پیگیری کرد اعلام کرده است که این موضوع ارتباطی به سازمان مرکزی ندارد.

این واحد امروز نیز به دانشجویان اعلام کرده است که در شورای دانشگاه تصمیم گرفته شده مدرک این دانشجویان با عنوان "تکنولوژی مواد غذایی" صادر شود، این در حالیست که این دانشجویان در گرایش مهندسی صنایع غذایی پذیرفته شده اند و سرفصل دروسی که طی تحصیل گذرانده اند در این رشته گرایش کاملاً متفاوت از گرایش تکنولوژی است. ضمن اینکه دانشجویان معترض تاکید می کنند گرایش تکنولوژی به لحاظ نمره، پایین ترین گرایش صنایع غذایی محسوب می شود.

نمونه کارنامه دانشجویان ورودی 1389 دانشگاه آزاد دامغان - در تصویر مشخص است که این دانشگاه در سال 1389 در گرایش علوم و صنایع غذایی دانشجو پذیرفته است.

کلمات کلیدی: مشکل صدور مدرک، مدرک فارغ التحصیلان، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی، واحد دامغان دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image