ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای اجرای دروس بازنگری‌شده (26 آبان 92)

تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای اجرای دروس بازنگری‌شده (26 آبان 92)

مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم از تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه بهینه در اجرای دروس بازنگری‌شده خبر داد.


سعید قدیمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به روند اجرا سازی رشته‌های بازنگری‌ شده در دوره‌‌های جدید مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری گفت: سیاست کلی وزارت علوم این است که کمترین تغییرات در روند برگزاری آزمون‌های ورودی و دوره‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صورت بگیرد با این حال تلاش ما در شورای گسترش و دفتر پشتیبانی نیز این بوده که دروس بازنگری‌ شده در شرایط مطلوب و به موقع به مرحله اجرا برسند.

وی افزود: در نهایت بین سعی ما و مصوبه شورای گسترش نقاط مشترکی وجود دارد که به اجرایی شدن دروس بازنگری شده کمک زیادی می‌کند.

قدیمی با اشاره به تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه مطلوب در اجراسازی دروس بازنگری شده گفت: تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه بهینه در اجرای دروس بازنگری‌شده از جمله مهمترین برنامه‌ها در اجراسازی دروس و رشته‌های بازنگری شده است.

کلمات کلیدی: تلاش مشترک، وزارت علوم، سازمان سنجش، اجرای دروس بازنگری‌شده، بازنگری دروس

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image