ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس سابق دانشگاه خواجه‌نصیر: در دوران تصدیم، استخدام فامیلی در دانشگاه انجام نشده است (28 آبان 92)

رییس سابق دانشگاه خواجه‌نصیر: در دوران تصدیم، استخدام فامیلی در دانشگاه انجام نشده است (28 آبان 92)

رییس سابق دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به اقدامات انجام شده در طول تصدی خود در این دانشگاه، گفت: تا کنون توانسته‌ایم 91 عضو هیات علمی را تحت نظارت کمیته علمی استخدام کنیم که هیچ کدام از آنها به جز چهار نفر که معدل بالای 17 داشتند، بدون نظارت کمیته علمی وارد کارگروه علمی نشدند.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید قاسمی در مراسم تودیع رییس سابق و معارفه رییس جدید دانشگاه خواجه نصیر، با بیان اینکه دانشگاه موظف است بهترین‌ها را وارد کادر هیات علمی خود کند، تصریح کرد: رشد استخدام اعضای هیات علمی در برنامه سند بالادستی، طبق جلسات متعددی که با هیئت امنا داشتیم، تدوین شد که در این سند آمده است در آینده نزدیک تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از 10 هزار و کادر اعضای هیات علمی به 500 نفر برسد.



وی با بیان اینکه این دانشگاه باید به وضعیت مطلوب خود برسد، گفت: در حال حاضر 17 استاد تمام و 32 دانشیار در این دانشگاه فعالیت دارند که مطمئنا دکتر خاکی صدیق رئیس جدید دانشگاه خواجه نصیر این میزان را افزایش می‌دهد.



قاسمی با بیان اینکه اساتید دانشگاه خواجه نصیر بسیار مجرب و شایسته هستند، اظهار داشت: تلاش کردیم دانشگاه را با همکاری جامعه دانشگاهی خواجه نصیر به سمتی ببریم که آیندگان بتوانند از آن استفاده کنند،همچنین اگر دکتر خاکی صدیق از بنده دعوت به همکاری کند، قطعا دعوت همکارییشان را می‌پذیرم.



وی ضمن تشکر از تمامی روسا و کادر دانشگاهی که قبلا در این دانشگاه فعالیت داشته‌اند، گفت: اگر دانشگاه خواجه نصیر اکنون به این جایگاه و مقامی رسیده است، به علت تلاش‌ها و زحمات گذشتگان است که امیدوارم که راه تمامی این گذشتگان ادامه یابد.



قاسمی با بیان اینکه هر اتفاق شایسته و خوبی که در دانشگاه خواجه نصیر افتاده در مرحله اول خواست و مشیت الهی بوده است، تصریح کرد: دستیابی دانشگاه خواجه نصیر به این مقام و منزلت تنها به علت مدیریت بنده و روسای سابق نبوده است، بنابراین نباید حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان برگزیده این دانشگاه را نادیده گرفت.



رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه دانشگاه خواجه نصیر جایگاه علمی بالایی دارد، اظهار کرد: از تمامی کادر هیات رئیسه، معاونین و تمام اعضای هیات علمی که طی این سال‌ها به من کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم و این را اعلام می‌کنم اگر نقص و مشکلی در این سال‌ها در دانشگاه رخ داده به علت کاستی و کمبودهای مدیریتی بنده بوده است.



وی تصریح کرد: در برخی مواقع از سر دلسوزی و نه از سر دشمنی انتقاداتی را از روی آگاهی و یا عدم آگاهی به کادر دانشگاه داشته‌ام و این مسئله را با قاطعیت می‌گویم که از هیچ توانی در دوره ریاست خود کم نگذاشته‌ام و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ام که دانشگاه خواجه نصیر را از جایی که بوده است بالاتر ببرم.



وی با بیان اینکه ارادت خاص و ویژه‌ای نسبت به دانشگاه خواجه نصیر و جامعه دانشگاهی آن دارم، تاکید کرد: در هر جای دنیا که باشم اجازه نمی‌دهم درباره این دانشگاه بی‌احترامی انجام شود.



رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه از هیچ گروه و حزب خاصی در تیم هیئت رئیسه خود استفاده نکرده‌ام، گفت: اگر در این مدت کوتاهی در ریاست بنده بوده است، خود را مقصر نمی‌دانم، چرا که تمام تلاش و توان خود را برای خدمت خالصانه به این دانشگاه انجام داده‌ام.



قاسمی با اشاره به وضعیت بودجه دانشگاه، اظهار کرد: بودجه دانشگاه در سه سال گذشته با تلاش‌هایی که انجام شد تقریبا دو برابر شد و دانشگاه توانست بالای 53 میلیارد تومان را اخذ کند.



وی با بیان اینکه دانشگاه خواجه نصیر 7400 دانشجو به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد دارد، تاکید کرد: وزارت علوم باید بودجه بیشتری را به این دانشگاه تخصیص دهد، چرا که دانشگاه خواجه نصیر را جمعی از نخبگان و برترین اساتید تشکیل داده‌اند.



وی با بیان اینکه چشم‌های نامحرم بسیاری از کشورهای بیگانه به دانشگاه خواجه نصیر است، گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا اعضای دانشگاه خواجه نصیر بتوانند با در اختیار گرفتن امکانات کارهای ارزشمند و بهتری را برای رفع نیازهای کشور انجام دهند.



رییس سابق دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه امید است بودجه این دانشگاه به 80 میلیارد تومان افزایش یابد، تصریح کرد: سال گذشته 78 درصد از بودجه به دانشگاه تخصیص نیافت.



وی با بیان اینکه تا کنون هیچگونه استخدام فامیلی در این دانشگاه صورت نگرفته است، گفت: تمام تلاش بنده در طول ریاست در این دانشگاه این بوده است که از بهترین اساتید برای اداره دانشگاه استفاده کنم.



رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به تجمیع دانشگاه خواجه نصیر، گفت: امیدواریم رئیس جدید تصمیماتی برای تجمیع دانشگاه اتخاذ کند تا زحمتی که در دو سال اخیر برای این مسئله کشیده شده به هدر نرود، همچنین امیدواریم وزارت علوم به رشد و تجمیع این دانشگاه کمک کند.


کلمات کلیدی: دانشگاه خواجه‌نصیر، استخدام فامیلی، اخبار جدید دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image