ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه هوا و فضای ایران از امروز (5 آذر 92)

آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه هوا و فضای ایران از امروز (5 آذر 92)

قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری هوا و فضا از آغاز به کار معتبرترین نمایشگاه هوا و فضای ایران از امروز خبر داد.


عباس ابراهیمی قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری هوا و فضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: ستاد توسعه فناوری هوا و فضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از زمان تاسیس تاکنون یکی از فعال‌ترین ارگان‌های کشور در زمینه ترویج و توسعه علوم و فناوری‌های هوا و فضا بوده به همراه اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که به عنوان تنها اتحادیه بخش خصوصی صنایع هوایی و فضایی کشور با بیش از 180 شرکت فعال در این حوزه در سراسر کشور در حال فعالیت است برای چهارمین بار این نمایشگاه را برگزار می‌کند.

وی افزود: در جهت حمایت از تجاری سازی فناوری، چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران که دربرگیرنده توان ملی کشور در حوزه‌های مختلف هوا و فضا به همت ستاد توسعه فناوری هوا و فضا و اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران از امروز سه‌شنبه 5 تا 8 آذر ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. این در حالی است که سه دوره قبلی این نمایشگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری هوا و فضا و حضور پررنگ بخش خصوص هوا و فضایی در مهر و آبان ماه برگزار می‌شد.

قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری هوا و فضا همچنین خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بخش‌های مختلف خصوصی، دولتی و دانشگاهی فعال و همچنین شرکت‌های ترویج و توسعه فرهنگ هوا و فضایی همچون ناشرین، اقلام هوانوردی، بازی‌های هوا و فضایی، مسابقات هوا و فضایی، تولید کنندگان قطعات هوا فضایی و سایر خدمات جانبی برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در سه سال گذشته یکی از جذاب‌ترین محیط‌ها برای علاقمندان حوزه هوا و فضا بوده است. حضور پررنگ بخش خصوصی نیز همیشه باعث شده است مردم به علاقمندان با فرایندها و محصولات مرتبط هوا فضایی این نمایشگاه ارتباط بیشتری برقرار کند.

کلمات کلیدی: معتبرترین نمایشگاه هوا و فضای ایران، نمایشگاه، هوافضا

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image