ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی انتقاد شدید از اصلاح قانون ویزای دانشجویی در انگلیس (15 آذر 92)

انتقاد شدید از اصلاح قانون ویزای دانشجویی در انگلیس (15 آذر 92)

در گزارش‌ منتشر شده از سوی یکی از سازمان‌های پژوهشی مهم و بانفوذ در انگلیس، سیاست‌های مهاجرتی دولت این کشور برای کنترل دانشجویان بین‌المللی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انتشار این گزارش سبب بروز تنش در میان ادارات مختلف دولتی انگلیس شد که در یک سمت آن وزارت کشور انگلیس قرار دارد و خواستار کاهش شدید مهاجرت خالص به این کشور است و در سوی دیگر نیز وزارت بازرگانی، نوآوری و مهارت (BIS) قرار دارد که از اهمیت دانشجویان بین‌المللی به عنوان فاکتور مهم درآمدزایی به خوبی آگاه است.



این گزارش در اواخر نوامبر (ماه گذشته میلادی) از سوی «موسسه تحقیقاتی سیاست‌های عمومی» (IPPR) تهیه و منتشر شد و در آن به دولت انگلیس هشدار داده شده تا اهداف مورد نظر مهاجرتی خود برای کاهش پذیرش مهاجر را که شامل دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا می‌شوند، لغو کند.



این سازمان پژوهشی همچنین به دولت انگلیس هشدار داد که این سیاست‌ها مخرب هستند و در بلندمدت منافع نظام آموزش عالی این کشور را نابود خواهند کرد.



این موسسه تاکید دارد که اهداف فوق انگیزه‌ای نادرست برای کاهش شمار دانشجویان بین‌المللی است که با رشد یکی از صنایع مهم صادراتی انگلیس در تضاد کامل است.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلدنیوز، BIS در ژوئیه سال جاری میلادی (2013) از تخصیص منابع مالی مازاد پنج میلیارد دلاری در قرارداد با موسسات خدماتی دانشجویی بین‌المللی خبر داده بود که بخشی از آن قرار است با جذب 90 هزار دانشجوی بین‌المللی بیشتر تا سال 2018 میلادی تامین شود.

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image