ارتباط مستقیم با 30953 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آزمون ورود به حرفه مهندسان در مازندران برگزار می‌شود (19 آذر 92)

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مازندران برگزار می‌شود (19 آذر 92)

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای 21 و 22 آذر ماه جاری با حضور 8 هزار و 915 نفر همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران، جواد مهجوریان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری نظارت - اجرا، نقشه‌برداری و عمران نظارت - اجرا روز پنج‌شنبه 21 آذر برگزار می‌شود.

مهجوریان بیان داشت: این آزمون در رشته‌های تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، عمران محاسبات، معماری و طراحی روز جمعه 22 آذر در محل دانشگاه پردیس مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع 8 هزار و 915 نفر برای شرکت در این آزمون شرکت اعلام آمادگی کردند که از این تعداد یک هزار و 544 نفر زن و 7 هزار و 731 نفر مرد هستند.

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران درباره نحوه سئوالات آزمون گفت: تمام آزمون‌ها به صورت تستی بوده به غیر از یکی از آزمون‌ها در رشته معماری که به صورت تشریحی است.

وی به زمان دریافت کارت شناسایی آزمون اشاره کرد و اظهار داشت: متقاضیان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسی می‌توانند از تاریخ 16 تا 19 آذر ماه امسال با مراجعه به وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان اقدام به دریافت کارت شناسایی کنند.

مهجوریان افزود: برای قبول‌شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image