ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تشریح نحوه دریافت جایزه مدیریت و فناوری شرکت‌های تکنولوژی (19 آذر 92)

تشریح نحوه دریافت جایزه مدیریت و فناوری شرکت‌های تکنولوژی (19 آذر 92)

رئیس جایزه انجمن مدیریت فناوری با تشریح نحوه اعطای این جایزه به شرکت‌های فناوری گفت: 71 شرکت امروز این جایزه را دریافت می‌کنند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بهزاد سلطانی رئیس جایزه انجمن مدیریت فناوری در حاشیه کنفرانس مدیریت فناوری در جزیره کیش در جمع خبرنگاران با تشریح چگونگی اعطای جایزه فناوری به شرکت‌ها، گفت:‌ امسال دومین سال است که از سوی انجمن مدیریت فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور جایزه ملی مدیریت فناوری به شرکت‌های تکنولوژی اعطا می‌‌شود.

وی افزود:‌ تمام شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌توانند در فرآیند ارزیابی ثبت‌نام کنند که ممیزی‌های حرفه‌ای برای این شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود و پس از بازدیدهای میدانی امتیازات آنها لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به معیارهای برگزیده شدن شرکت‌ها افزود: موفقیت فناورانه شرکت‌ها، نهادینه شدن مدیریت تکنولوژی در شرکت‌ها، اتفاقی بودن یا وجود فرآیند دائمی در موفقیت، هوشمندی فناورانه، وجود برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به فناوری و استراتژی‌های فناوری جزء معیارهای برگزیدن شرکت‌ها است.

سلطانی ادامه داد: همچنین تسلط بر بازار مشتریان، استفاده از منابع انسانی و دانشی، وجود مدیریت فناوری، چگونگی حضور در فضای رقابتی داخل و خارج نیز از معیارهای دیگر دریافت این جایزه است.

عضو انجمن مدیریت فناوری کشور اظهار داشت: البته با توجه به فضای اقتصادی جامعه وجود شرکت‌‌های فناوری یکی از پایه‌های فرآیند اقتصادی کشور برای خروج از اتکاء به نفس است تا مسئولان اقتصادی کشور فضای رقابتی ایجاد کنند.

وی افزود: جایزه فناوری کشور ابزاری برای ارتقای فضای رقابت است.

وی با اشاره به اعطای جایزه مدیریت فناوری به 71 شرکت، گفت: این شرکت‌ها در چهار سطح تعهد به مدیریت و فناوری، توانمندی، شایستگی و رقابت‌پذیر بودن ارزیابی می‌شوند که در بخش رقابت‌پذیر بودن فعلا شرکتی را نداریم ولی امروز سطح 71 شرکت تعیین می‌شود که 13 شرکت در سطح شایستگی، 45 شرکت در سطح توانمندی و 13 شرکت در سطح تعهد ارزیابی شده‌‌اند.

سلطانی گفت:‌ بالاترین سطحی که امسال شرکت‌ها به آن رسیده‌اند سطح شایستگی اول است و هیچ شرکتی به نمادهای برنزی، بلوری و زرین دست نیافته است.

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image