ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سازندگی علمی در کلاس‌های درس و دانشگاه انجام‌پذیر است (21 آذر 92)

سازندگی علمی در کلاس‌های درس و دانشگاه انجام‌پذیر است (21 آذر 92)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه گفت: مدارس و دانشگاه‌ها مبداء سعادت جامعه اسلامی هستند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی ، حجت‌الاسلام حسن صلاحی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: اخلاق مداری، علم اندوزی، بصیرت جویی و حضور در عرصه های مختلف انقلاب و حرکت در مسیر ولایت از رسالت های دانشجو است.

وی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو افزود:در ماه های محرم و صفر هستیم و این ایام یادآور خاطرات جهاد و مبارزه و شهادت سید و سالار شهیدان برای احیای دین مبین اسلام است و امروز یک دانشجوی پیرو خط ولایت وظیفه دارد مانند دانشجویان شهید ادامه دهنده راه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) باشد.

وی اضافه کرد: سازندگی علمی در کلاس‌های درس و دانشگاه انجام‌ پذیر است ولی هدف این است که آینده کشور به دست افرادی متعهد، مومن، متخصص و دلسوز به انقلاب سپرده شود و جامعه را در جهت اهدافی پیش ببرند که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی تقویت شود.

وی ادامه داد: یکی از مسایلی که در دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید پررنگ تر باشد و مقام معظم رهبری نیز بدان توصیه فراوان دارند برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که تقویت چنین موضوعاتی دانشگاه را به اهداف خود نزدیک‌تر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دانشجو باید دارای قدرت تحلیل سیاسی باشد نه سیاست بازی، گفت: از جمله مولفه‌هایی که در فرمایشات معظم له برای دانشجو تاکید شده استکبار ستیزی، استقلال خواهی و عدالت طلبی است.

حجت الاسلام صلاحی خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان با بصیرت در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه دخالت کنند و لازمه دخالت در این عرصه‌ها، بالا بودن بینش سیاسی است.

وی تصریح کرد: امروز دانشجوی ما بیدار است و دشمن را به خوبی می‌شناسد همان طور ‌که در سال 1332 دانشجویان ما با بصیرت در مقابل آمریکا ایستادند و امروز این قشر فرهیخته به خوبی تشخیص داده‌اند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنند.

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image