ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با نیاز بازار کار باشد (1 دی 92)

رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با نیاز بازار کار باشد (1 دی 92)

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم تاکید کرد: برای تربیت نسل کارآفرین باید رشته‌های دانشگاهی با نیاز بازار کار، تناسب داشته باشد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حسین ابراهیمی فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی 30 کانون اشتغال زایی و کارآفرینی در استان قم گفت: این کانون‌ها با حضور کارشناسان اقتصادی در عرصه کارآفرینی و اشتغال زایی به ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم افزود: تجاری سازی ایده‌ها و طرح‌های اقتصادی یکی از اهداف مهم در راه‌اندازی کانون‌ها است.


وی همچنین با اعلام برگزاری دومین نمایشگاه ملی اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی در قم تصریح کرد: مهم ترین اهداف این نمایشگاه زمینه سازی برای توسعه اشتغال زایی و کارآفرینی در کشور با تاکید بر حرکت‌های جهادی و توجه به نیازهای واقعی و شناسایی فرصت‌های مهم اشتغال زایی است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم بیان کرد: همچنین تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره‌گیری از منابع انسانی عظیم پروش یافته و فرصت‌های شغلی کشور و معرفی کارآفرینان برتر از دیگر اهداف این نمایشگاه است.


وی اظهار کرد: توجه به مهارت‌های شغلی دانشجویان و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با اشتغالزایی پایدار و ترویج فرهنگ دانش و مهارت کارآفرینی باید در آموزش‌های دانشگاهی مورد تاکید باشد تا نسلی کارآفرین در دانشگاه‌ها تربیت کنیم.


ابراهیمی پیرامون فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در عرصه اشتغال زایی عنوان کرد: رشته‌های تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی با نیازهای بازار کار تناسب دارد از این رو در کم کردن فاصله میان علم و صنعت موفق بوده و توانسته ظرفیت‌های مهمی را در این زمینه به وجود آورد.


وی تصریح کرد: باید به ایده‌های کارآفرینی دانشجویان جهت داد و طرح‌های خلاقانه را مورد پشتیبانی قرار داد تا بتوانیم در ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی پایدار و ارتقای قابلیت‌های شغلی دانشجویان موفق باشیم.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، پیرامون برنامه‌های نمایشگاه ملی اشتغال زایی و کارآفرینی میز خاطرنشان کرد: ترغیب و تشویق سرمایه گذاران، حمایت از طرح‌های اشتغال زایی، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، عینیت بخشیدن به رشته‌های تحصیلی و کاهش هزینه‌های تولید و ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه اشتغال‌زایی از مهم‌ترین رویکرد این نمایشگاه است.


وی در پایان با عنوان افتتاح سه کلینیک اشتغال در هفته پژوهش خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ اشتغال، برنامه‌های راهبردی جامعی در این عرصه طراحی شده است که کلینیک اشتغال، صنعت، معدن و تجارت، کلینیک مدیریت و کارآفرینی و کلینیک اشتغال‌زایی بانوان در دی ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image