ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کارگاه آموزش نقاشی‌ خط و خوشنویسی با عنوان «ظهور العشق الاعلی» برگزار می‌شود (3 دی 92)

کارگاه آموزش نقاشی‌ خط و خوشنویسی با عنوان «ظهور العشق الاعلی» برگزار می‌شود (3 دی 92)

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی، کارگاه آموزش نقاشی‌ خط و خوشنویسی با عنوان «ظهور العشق الاعلی» را امروز سه‌شنبه سوم دی‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، معاونت فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت اربعین شهادت مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یارانش، کارگاه آموزشی نقاشی‌خط و خوشنویسی با عنوان «ظهور العشق الاعلی» را در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

مهدی متولیان جانشین معاونت فرهنگی سازمان عنوان کرد: این کارگاه با حمایت معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی، از سوی گروه فرهنگی هنری سلمان و با همکاری خانه هنرمندان، روز سوم دی ماه برپا می‌شود.

وی افزود: استاد محمدسعید نقاشیان و استاد غلامحسین الطافی اداره این کارگاه را به عهده دارند و تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در قالب بداهه‌نویسی خط و خط‌نقاشی، به ساحت مقدس حضرت امام حسین(ع) و قیام خونین عاشورا عرض ارادت می‌کنند.

به گفته وی، این کارگاه با اجرای زنده موسیقی آئینی (همچون سنج و دمام) همراه است.

متولیان افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز سه‌شنبه، سوم دی ماه 92 از ساعت 15 تا 19 به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image