ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو دانشجویان سال 88 دانشگاه شهید رجایی و دانشکده‌ی شریعتی ظرف دو سال استخدام می‌شوند

دانشجویان سال 88 دانشگاه شهید رجایی و دانشکده‌ی شریعتی ظرف دو سال استخدام می‌شوند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به استفساریه قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی آموزش و پرورش را موظف کرد که ظرف 2 سال نسبت به استخدام دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشکده‌ی فنی و حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی اقدام کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، در جریان رسیدگی به جزییات استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمی حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش این وزارتخانه موظف شد ظرف دو سال از طریق برگزاری آزمون و با توجه به اجرای تبصره 2 ماده 51 قانون برنامه و نیز قانون مدیریت خدمات کشوری نسبت به جذب دانشجویان اقدام کند.

در این استفساریه سوال شده بود که آیا دانشجویان رشته‌های ستاره‌دار ورودی سال 1388 دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و دانشکده‌ی فنی حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی تهران مشمول قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 19 مهر 1391 می‌باشند، کمیسیون این گونه پاسخ داد که بلی، دانشجویان فوق‌الذکر مشمول قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

همچنین با تصویب مجلس مقرر شد که علاوه بر دانشجویان رشته های ستاره‌دار ورودی سال 88 دانشگاه شهید رجایی و دانشکده‌ی تربیت دبیر فنی شریعتی، نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی نیز مشمول این قانون باشند.

به گزارش ایسنا، استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی دروزارت آموزش و پرورش با 154 رای موافق، 18 رای مخالف و 13 ممتنع به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، احمد توکلی نماینده‌ی مردم تهران در جریان رسیدگی به استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی در تذکری با استناد به ماده 131 آیین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده ، مواد طرح و عنوان باید به یکدیگر همخوانی داشته باشند. در حالی که موضوع مورد بحث بررسی استفساریه است در استفساریه نمی‌توان حکم جدیدی اضافه کرد تنها می‌توان آن را تفسیر و اصلاح کرد و در نوع اقدام نیز آنچه که در ماده 51 قانون برنامه آمده اگر هر تصمیمی اتخاذ شود باید دو سوم آراء را کسب کند.

ابوترابی، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در این باره اظهار کرد: کلیات به تصویب مجلس رسیده است و آنچه پیشنهاد جایگزین است خلاف کلیات نبوده و استفساریه را نفی نمی‌کند.

توکلی در ادامه همچنین گفت: اگر این پیشنهاد بار مالی ایجاد کند و هزینه‌ای را تحمیل کند باید مجلس درباره‌ی آن رای گیری کند که ابوترابی در پاسخ گفت: استفساریه مطرح شده و در این مورد نمی‌توانیم بار مالی را رای‌گیری کنیم.

کلمات کلیدی: دانشجویان سال 88، دانشگاه شهید رجایی، دانشکده‌ی شریعتی، استخدام دانشجویان، استخدامی دانشجو سال 92، جذب دانشجو، استخدام حین تحصیل

آمار بازدید: 633 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image