ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله ترین ها سیاه ترین روز فوتبال جهان

سیاه ترین روز فوتبال جهان

به اشتراک گذاری

سیاه ترین روز فوتبال جهان در این بخش توضیح داده شده است. به گزارش مشرق، پس از سوت پايان بازي بين دو تيم المصري و الاهلي در شهر پورت سعيد مصر كه با برتري 3-1 المصري به پايان رسيد، هزاران نفر از هواداران اين تيم به درون زمين بازي هجوم آوردند. برخي از اين افراد به جشن و پايكوبي پرداخته و تعدادي از آنها نيز با هواداران الاهلي درگير شدند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: ساخت کوچک‌ترین الماس جهان

به گزارش شاهدان عيني، هواداران المصري تماشاگران تيم رقيب را در گوشه زمين محاصره كرده و به طرف آنها سنگ و اشياي مختلف پرت مي‌كردند. اين درگيري منجر به كشته و زخمي شدن تعداد زيادي شد.

منابع مختلف آمار‌هاي متفاوتي براي تعداد كشته‌ها ذكر كرده‌اند كه از 70 نفر تا 75 نفر متغير است. اين آمار در ابتدا كمتر بود و با گذشت ساعاتي از درگيري، بر تعداد كشته‌شدگان اين حادثه افزوده شد. با اين حال، وزارت بهداشت مصر با صدور بيانيه‌اي كشته شدن دست‌كم 74 نفر از جمله يك مامور پليس را تاييد كرده است.

پیشنهاد می شود مقاله
سریع‌ترین دوربین جهان را هم بخوانید.

درباره تعداد زخمي‌ها نيز آمار متناقضي ارائه شده است. تلويزيون دولتي مصر تعداد مجروحان حادثه را هزار نفر اعلام كرد ولي وزارت كشور مصر اين تعداد را 248 نفر ذكر كرده است. وزارت كشور اعلام كرد 74 نفر بازداشت شده‌اند.


مطالعه این مقاله هم مفید است:

علاوه بر اين گزارش شده است كه پس از اين اتفاق صداي تيراندازي از جاده اصلي پورت سعيد به قاهره به گوش رسيده و نيروهاي امنيتي به آن منطقه اعزام شده‌اند. كسبه شهر پورت سعيد مغازه‌هاي خود را تعطيل كرده‌اند.

کلمات کلیدی: سیاه ترین ، روز ، فوتبال ، جهان ، حوادث فوتبال ، اتفاقات ، المصری ، الاهلی ، مصر

مطالعه مقاله بزرگ‌ترین انفجارهای جهان را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 923 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image