ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله ترین ها قدیمی ترین اسباب بازی دنیا

قدیمی ترین اسباب بازی دنیا

به اشتراک گذاری

قدیمی ترین اسباب بازی دنیا در این بخش معرفی می گردد.

تفریحات و اسباب بازی های بچه های امروز با آنچه ما در گذشته با آنها سرگرم می شدیم کاملا متفاوت است. همین طور تفریحات ما با نسل های گذشته نیز متفاوت بوده است. جالب است بدانید که تالار ملی اسباب بازی در امریکا، قدیمی ترین اسباب بازی دنیا را معرفی کرده است.

مشرق: تفریحات و اسباب بازی های بچه های امروز با آنچه ما در گذشته با آنها سرگرم می شدیم کاملا متفاوت است. همین طور تفریحات ما با نسل های گذشته نیز متفاوت بوده است. جالب است بدانید که تالار ملی اسباب بازی در امریکا، قدیمی ترین اسباب بازی دنیا را معرفی کرده است.

مطالعه این مقالات هم می تواند مفید باشد:

بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

کوچک ترین نقشه سه بعدی جهان


ثروتمند ترین کشور جهان

بین‌المللی‌ترین دانشگاه‌های جهان را بشناسید


ادوارد بلیبرگ مسئول بخش هنرهای مصر باستان در موزه بروکلین معتقد است توپ های سنگی ساخته شده از خاک رس را شاید بتوان به عنوان قدیمی ترین اسباب بازی دنیا به حساب آورد، اما از آنجا که کاربرد این توپ ها قطعی نیست و دانشمندان نمی توانند بر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند، این فرضیه قطعیت ندارد.

در سال 2004، باستان شناسان در تحقیقات خود که در ویرانه های جزیره پانتلریا در ایتالیا صورت می گرفت، یک سر عروسکی از جنس سنگ با قدمت 4,000 سال را کشف کردند. از آنجایی که این شی باستانی در محوطه گورستان کشف نشده بود، احتمالا مربوط به اعتقاد یا سنت خاصی هم نبوده است.

ادوارد بلیبرگ اضافه می کند در حفاری های صورت گرفته در مصر نیز عروسک های چوبی متعددی با قدمت زیاد کشف شده اند ولی به دلیل ظاهر نا مناسبشان به نظر نمی رسد که برای بازی بچه ها بوده باشند.

از طرفی باید در نظر داشت که قدمت بازی ها را می توان بسیار قبل تر از اسباب بازی ها دانست. مصریان باستان در 2,686 سال پیش از میلاد مسیح بازی تخته ای به نام سنت (Senet) داشتند که شباهت زیادی به تخته نرد خودمان داشته است. البته نمی توان مطمئن بود که کودکان در مصر می توانستند این بازی را انجام دهند. دانشمندان می پندارند بچه ها در عوض با تکه های گل خشک شده یا سنک «یه قل دو قل» بازی می کرده اند.

کلمات کلیدی: قدیمی ترین ، اسباب بازی ، دنیا ، جهان ، تفریحات ، اسباب بازی ها ، مصر باستان ، قدمت بازیها


آمار بازدید: 1490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image