ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی معرفی انواع لوازم تحریر اداری بایگانی و سمیناری

معرفی انواع لوازم تحریر اداری بایگانی و سمیناری

به اشتراک گذاری

در این مقاله انواع لوازم تحریر اداری بایگانی و سمیناری شامل پوشه، کلیربوک، کازیه، برگه A4، خودکار یا روان نویس، زونکن، منگنه، تقویم و .... معرفی می گردد.



لوازم تحریر اداریملزومات اداری از جمله وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای شروع به کار یک دفتر هستند و بدون شک در هر سازمانی وجود انواع گوناگون از لوازم تحریر اداری ضروری است. امروزه برخی ادارات و شرکت‌ها برای دفاتر کاری خود از طراحان داخلی کمک می‌گیرند، به گونه‌ای که انتخاب مبلمان و ملزومات اداری سازمان را به یک فرد متخصص می‌سپرند تا اجناس با کیفیت و هماهنگ را برای کارکنان خریداری کند. در این حالت علاوه بر اینکه یک دفتر کار شیک خواهید داشت، روند انجام امور نیز حرفه‌ای‌تر بنظر می‌رسد. استفاده از تجهیزات اداری سبب سهولت و سرعت در انجام امور و وظایف می‌گردد به همین دلیل بر مبنای شغل خود باید این لوازم را تهیه کنید.



در این مقاله به معرفی انواع لوازم تحریر اداری  بایگانی و سمیناری مورد نیاز شرکت‌ها و ادارات خواهیم پرداخت تا با مشاهده این لیست به آسانی از فروشگاه اینترنتی گاج مارکت خرید کنید.



پوشه آویزدار



یکی از انواع پوشه که برای بایگانی اسناد و اوراق اداری مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد و دسترسی به برگه‌های بایگانی شده را آسان می‌کند. در بسیاری از مشاغل استفاده از این پوشه‌ها بصورت مداوم و روزانه خواهد بود. بنابراین، باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.



پوشه دکمه دار





برای حمل اوراق مهم و برگه‌هایی که امکان منگنه کردن آنها وجود ندارد استفاده از این پوشه کاملاَ کاربردی بوده و مانع از مفقود شدن اسناد می‌گردد. این نوع از پوشه‌های دکمه‌دار برای کسانی‌که بصورت مداوم مدارک خود را جا‌به‌جا می‌کنند و به ادارت مختلف می‌روند بسیار مناسب خواهد بود.



کلیر بوک



کلیر بوک یکی از انواع پوشه است که تعداد مشخصی کاور درون آن وجود دارد و از آنها برای قرار دادن برگه استفاده می‌شود. برخی مشاغل از کلیر بوک به عنوان کاتالوگ استفاده می‌کنند. بدین شکل که با چاپ تصاویر بر روی برگه و قرار دادن آنها درون کاور محصولات خود را تبلیغ می‌کنند.



کازیه



از جمله لوازم اداری مهم است که در دسته‌بندی اسناد و تمیز نگه داشتن میز کار به شما کمک خواهد کرد. وجود کازیه برای افرادی که با اوراق گوناگون سروکار دارند ضروری است. این محصول در دو نوع پلاستیکی و فلزی و با تعداد طبقات متفاوت وارد بازار می‌شود.



برگه A4



وجود برگه A4 در هر مجموعه‌ای لازم و ضروری است. بنابراین، بهتر است این برگه‌ها بصورت عمده خریداری شوند و در اختیار کارمندان قرار بگیرند. البته برخی از اسناد باید در سایز A5 چاپ شده و در اختیار ارباب رجوع قرار بگیرند به همین علت وجود برگه A5 نیز در برخی ادارت لازم است.



خودکار یا روان نویس



از جمله نوشت افزارهای کاربردی در هر شرکت خودکار است که بیشترین مصرف را دارد. برای نگارش نکات مرتبط با جلسات و مباحث مهم کاری وجود خودکار یا روان نویس در چند رنگ متفاوت امری ضروری است.



زونکن



یکی از ملزومات اداری بسیار مهم که برای بایگانی اسناد و مدارک به کار می‌رود. در قسمت عطف زونکن‌ها برچسب‌هایی خاص تعبیه شده که موضوع مورنظر را برروی آن یادداشت می‌کنید تا به آسانی قابل دسترسی باشد. زونکن ها در سایزهای متفاوت و با رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌شوند که شما از میان آنها حق انتخاب خواهید داشت.



خرید لوازم تحریر اداری از گاج مارکت



منگه و سوزن منگنه



یکی دیگر از لوازم اداری که وجود آن برای هر کارمند لازم است منگنه و سوزن منگنه است. برای پانچ کردن اسناد و مدارک مهم باید از منگنه استفاده کرد تا از گم شدن برگه‌های مرتبط جلوگیری بعمل آورد.



اکسپندینگ فایل



پوشه‌ای با فایل‌های متعدد که برای بایگانی اوراق اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هر قسمت از این پوشه محلی برای چسباندن برچسب تعبیه شده تا در حین جست و جوی مدارک دچار مشکل نشوید. برخی از انواع اکسپندینگ فایل ها همانند کیف طراحی شده‌اند و به راحتی قابل حمل هستند.



تقویم رومیزی



آگاهی از تاریخ روز و رویدادهای موجود در تقویم برای برخی مشاغل لازم است. به همین علت تقویم رومیزی باید برای هر فرد موجود باشد تا به سرعت از تاریخ اطلاع حاصل کند و رویدادهای مهم درون شرکتی را برروی آن یادداشت کرده تا فراموش نکند.



دفترچه یادداشت



در جلسات اداری که برگزار می‌گردد یادداشت برداری از نکات و برنامه‌های کاری بسیار مهم است. به همین علت برای افرادی که در این جلسات شرکت می‌کنند، وجود یک دفترچه جهت یادداشت برداری لازم و ضروری است.



جامدادی رومیزی



برای فرار از شلوغی میز و مرتب کردن آن استفاده از جامدادی رومیزی در ادارت توصیه می‌شود. این نوع از جامدادی‌ها در جنس‌های مختلف پلاستیکی، چوبی و یا فلزی وارد بازار می‌شوند و گزینه مناسبی برای در دسترس بودن نوشت افزارها هستند. علاوه بر این مانع از مفقود شدن لوازم شما می‌گردند.



ماژیک علامتگذار



استفاده از هایلایتر برای رنگی کردن نکات موجود در اسناد و اوراق اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین علت یکی از ملزومات اداری که مسئول خرید شرکت باید تهیه کند انواع هایلایتر است.



گیره نگه دارنده کاغذ



از جمله لوازم اداری که برای وصل کردن برگه‌ها به کار می‌رود گیره نگه دارنده است که در رنگ‌های متنوع وارد بازار تحریر می‌شود. گاهی اوقات اسناد به قدری مهم هستند که امکان منگنه کردن آنها وجود ندارد به همین علت برای اتصال سایر اوراق به آن از گیره نگه دارنده استفاده می‌کنند.



مواردی که در این مقاله مورد اشاره قرار دادیم از جمله لوازم و تجهیزات اداری مهمی هستند که وجود آنها در هر اداره یا سازمانی ضروری است. با یک کلیک وارد گاج مارکت شوید، از تنوع محصولات اداری موجود دیدن کرده و از میان آنها دست به انتخاب بزنید. در گاج مارکت انواع نوشت افزار مانند  لوازم تحریر دخترانه فانتزی ، پسرانه، اداری و ... موجود است.


آمار بازدید: 2312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image