ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس کتاب انتگرال و کاربرد آن با تاکید بر حل مسئله

انتگرال و کاربرد آن با تاکید بر حل مسئله

انتگرال و کاربرد آن با تاکید بر حل مسئله
مولف: دکتر ستار علیزاده- دکتر اسماعیل علیزاده انتشارات: شایسته تبریز معرفی شده توسط: اسماعیل علیزاده

سپاس و ستایش خداوند را سزاست که به ما قدرت اندیشیدن و آموختن را عطا فرمود. به شکرانه نعمت های بی کران حضرت حق و در راستای ارج نهادن به اهمیت ویژه "انتگرال و کاربردهای آن"و نیاز مبرم دانشجویان فنی و مهندسی و علوم پایه و مرتبط با دروس ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل و ریاضیات مهندسی و تقویت بنیه ریاضی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ودر آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد بر آن شدیم تا گامی موثر در جهت این امر مهم برداریم و امیدواریم که حاصل این تلاش مورد قبول حضرت دوست، که هر چه داریم از اوست، واقع گردیده و مورد استفاده و نقد عالمانه دانش پژوهان و دانشجویان عزیز قرار گیرد.

در این کتاب سعی شده است برای هر مبحث مثال های متنوعی بیان و راه حل های مختلفی برای برخی از آنها ارائه شود و مثال های ستاره دار صرفا برای دانشجویان علاقمند به ریاضی در نظر گرفته شده است.
مطالب این کتاب مشتمل بر پنج فصل است در فصل اول انتگرال نامعین تعریف شده و تکنیک های انتگرال گیری بطور کامل با مثال های مختلف مورد بحث قرار گرفته است. در فصل دوم تعریف انتگرال معین، خواص و قضایای مربوطه بیان شده است، در فصل سوم انتگرال های ناسره و آزمون های همگرایی موردمطالعه قرار گرفته است وفصل چهارم در بر گیرنده کاربردهای انتگرال معین که شامل یافتن مساحت، حجم، طول قوس و ... می باشد و در نهایت در فصل پنجم انتگرال های وابسته به پارامترو قضیه لایب نیتز ذکر شده است. در این فصل از مشتق جزئی نیز استفاده شده، بنابراین مطالعه این فصل برای دانشجویانی توصیه می شود که آشنایی مختصر با مشتق جزئی داشته باشند علت آوردن این فصل در این کتاب ارتباط این فصل با انتگرال معین و هم چنین کاربرد آن در محاسبه برخی از انتگرال های معین می باشد.
جهت تهیه کتاب با ایمیل زیر ارتباط برقرار کنید
mathlove_e@yahoo.com

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی