ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس کتاب اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل

اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل

اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل
مولف: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی مترجم: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی انتشارات: نارون دانش معرفی شده توسط: فرشاد خوش لحن حسینی(با بیش از ۲۲ سال سابقه آموزشی و اجرایی در حوزه IT )

امروزه تامین امنیت اطلاعات در وزارت خانه ها، سازمان ها، شرکت ها و بطور کلی تمام کسب و کارهایی که دارایی دیجیتال دارند،امری ضروری است.حوزه امنیت اطلاعات، می تواند دربرگیرنده، شبکه های کامپیوتری، وب سایت ها و برنامه های کاربردی باشد.

از این رو برای حفاظت از داده ها، اطلاعات و پایدار سازی سرویس ها می بایست به اصول، روش ها و مهارت های امنیت اطلاعات تسلط کامل داشت.
تمرکز اصلی این کتاب، آموزش و انتقال مهارت‌هایی است که هدف آن آماده‌سازی نیروی کار ماهر در امنیت اطلاعات است.
در این راستا، کتاب، مبتنی بر جدیدترین استانداردهای بین‌المللی CompTIA Security plus و CSSP و تجربه‌های اجرایی و آموزشی این‌جانب، نگارش شده است.
کتاب، مختص به مبتدیان نیست بلکه می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان و کارشناسان گرایش‌های مختلف رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مفید باشد.
جهت ارزیابی و آماده سازی داوطلبان در آزمون های استخدامی، بیش از 250 سوال تستی در انتهای کتاب فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را از طریق وب سایت https:// mstrainer.ir اعلام نمایند. برای تهیه کتاب با شماره 09365803001 تماس بگیرید.

آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی