ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخش هایی از جزوه: معادلات گویا: معادلاتی که از عبارت های گویا (کسری با صورت و مخرج چند جمله ای) ساخته شده باشند، معادلات گویا نامیده می شوند. برای حل یک معادله ی گویا، طرفین معادله را در کوچکترین مضرب مشترک مخرج کسرها ضرب کرده و با ساده کردن عبارت جبری حاصل، معادله ی به دست آمده را حل کرده و جواب های آن را می یابیم جواب هایی قابل قبول اند که مخرج هیچکدام از کسرها را صفر نکنند. برای حل یک معادله ی رادیکالی، باید آن را از حالت رادیکالی خارج کنیم. این عمل معمولا به وسیله ی توان رسانی طرفین معادله امکان پذیر است و عمل توان رسانی را تا جایی ادامه می دهیم که معادله ای بدون عبارت رادیکالی به دست آید. معادله ی بدست آمده را حل کرده و جواب هایی از آن را قبول می کنیم که هر یک از عبارت های رادیکالی قابل قبول تعریف باشند و همچنین این جواب ها در خود معادله ی اولیه صدق کنند.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی که می تواند در یادگیری مباحث مهم مانند معادلات گویا و معادلات رادیکالی و حل انواع معادلات دیگر به شما کمک کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 12204 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی(حجم فایل: 656 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image