ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی - زمان حال ساده و صفت های ملکی

جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی - زمان حال ساده و صفت های ملکی

جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی - زمان حال ساده و صفت های ملکی در این بخش ارائه شده است. نحوه سوالی کردن جملات زمان حال ساده و نکات آن در این جزوه ارائه شده است.

اگر در زمینه آموزش و یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی - زمان حال ساده و صفت های ملکی: در این جزوه در رابطه با زمان حال ساده و ساختار جملات در زمان حال ساده توضیح داده شده است. مثال هایی در این زمینه ارائه شده است و در رابطه با نحوه سوالی کردن جملات توضیح داده شده است. در ادامه جملات منفی در زمان حال ساده هم بررسی شده است. صفت های ملکی در بخش بعد هم مورد بررسی قرار گرفته است. برای نشان دادن مالکیت از صفت های ملکی استفاده می کنیم که حتما بعد از آنها یک اسم می آید. در پایان نکات بیشتر و مثال های دیگری هم ارائه شده است.

برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2129 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی - زمان حال ساده و صفت های ملکی(حجم فایل: 842 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image