ارتباط مستقیم با 30678 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه خلاصه فصل اول الکترومغناطیس مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل

دانلود رایگان جزوه خلاصه فصل اول الکترومغناطیس مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل

در این بخش دانلود رایگان جزوه خلاصه فصل اول الکترومغناطیس مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



درس الکترومغناطیس از دروس چالش برانگیز دوره لیسانس رشته مهندسی برق هست که دانشجویان زیادی در یادگیری این درس دچار سردرگمی می شوند. تلاشم بر این بوده که به زبان ساده این درس را آموزش بدهم و این جزوه مربوط به مباحث مقدماتی درس الکترومغناطیس مثل مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل و آشنایی با مختصات کارتزین، استوانه ای و کروی می باشد. موفق باشید. عکس دیگری از جزوه در پایین قابل مشاهده است.



اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید خصوصی الکترومغناطیس کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه خلاصه فصل اول الکترومغناطیس مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آمار بازدید: 43 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه خلاصه فصل اول الکترومغناطیس مفاهیم گرادیان، دیورژانس، کرل(حجم فایل: 1584 کیلو بایت)
ارسال شده توسط نوید جهانگیری (عضو بنیاد نخبگان و دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس دروس مهندسی برق (ریاضی مهندسی-ریاضیات عمومی-معادلات دیفرانسیل-ریاضیات پایه-مدارالکتریکی1و2-ماشین الکتریکی1و2و3 - بررسی سیستم قدرت 1 و 2 -رله و حفاظت- حفاظت پیشرفته -بازار برق و انرژی تجدیدپذیر)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image