ارتباط مستقیم با 30663 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه آموزش ریاضی - تابع گاما، تبدیل لاپلاس برای محاسبه انتگرال ناسره و قضیه مقدار میانگین

جزوه آموزش ریاضی - تابع گاما، تبدیل لاپلاس برای محاسبه انتگرال ناسره و قضیه مقدار میانگین

در این جزوه خلاصه شده در رابطه با مباحث تابع گاما، تبدیل لاپلاس برای محاسبه انتگرال ناسره و قضیه مقدار میانگین در انتگرال و .... با مثال تشریحی توضیح داده شده است.

اگر در درس ریاضی اشکالاتی دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

در این جزوه ابتدا تابع گاما تعریف شده است و تعدادی از روابط مرتبط با آن ارائه گشته است. سپس مثالی از تابع گاما حل شده است. در ادامه استفاده از تعریف تبدیل لاپلاس برای محاسبه برخی انتگرال های ناسره مورد بررسی قرار گرفته است و لاپلاس برخی توابع اولیه به صورت جدولی ارائه گشته است. در قسمت آخر جزوه قضیه مقدار میانگین در انتگرال توضیح داده شده است و برای آن مثالی حل شده است. برای دانلود جزوه خلاصه شده از مباحث ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

عبارت های کلیدی: تابع گاما، مثال تابع گاما، تبدیل لاپلاس، انتگرال ناسره، انتگرال، قضیه مقدار میانگین، ریاضی، آموزش انتگرال

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5737 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش ریاضی - تابع گاما، تبدیل لاپلاس برای محاسبه انتگرال ناسره و قضیه مقدار میانگین(حجم فایل: 1055 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image