ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش آمار - برآورد نقطه ای و بازه ای با مثال تشریحی

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش آمار - برآورد نقطه ای و بازه ای با مثال تشریحی

در این جزوه خلاصه شده درس آمار در رابطه با برآورد نقطه ای و بازه ای با مثال تشریحی توضیح داده شده است. برآورد بازه ای یا بازه ی اطمینان پارامتر جامعه، برآورد بازه ای نسبت با اطمینان 95 درصد و مثال های تشریحی در این جزوه آموزش آمار به صورت خلاصه ارائه شده است.

اگر در درس آمار اشکال دارید از مدرسین آمار کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین آمار بر روی لینک تدریس خصوصی آمار کلیک نمائید.

بخشی از جزوه: به این دلیل که همواره پارامتر جامعه در دسترس نیست به دو روش برآورد نقطه ای و برآورد بازه ای پارامتر جامعه را به کمک آمار برآورد می کنیم. برآورد نقطه ای پارامتر جامعه: برابر است با مقدار عددی حاصل از جایگذاری اعداد نمونه تصادفی در آماره ی نظیر آن پارامتر، به بیان دیگر مقدار عددی آماره را برآورد یا برآورد نقطه ای می نامند. مثال: برای محاسبه میانگین قد ایرانیان به این دلیل که به اطلاعات دقیق تر همه افراد دسترسی نداریم به کمک روش های نمونه گیری یک نمونه احتمالی از جامعه انتخاب می کنیم، میانگین قد این افراد را محاسبه می کنیم و به عنوان میانگین قد جامعه (پارامتر جامعه) معرفی می کنیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 10139 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش آمار - برآورد نقطه ای و بازه ای با مثال تشریحی(حجم فایل: 1107 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image