ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه شده آموزش قواعد زبان انگلیسی - صفت مفعولی (past participle) و صفات فاعلی با مثال

جزوه خلاصه شده آموزش قواعد زبان انگلیسی - صفت مفعولی (past participle) و صفات فاعلی با مثال

در این جزوه خلاصه شده آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی، صفت مفعولی (past participle) و صفات فاعلی مورد بررسی قرار گرفته است. اگر می خواهید مثال های متعدد در زمینه صفت مفعولی و صفت فاعلی مطالعه کنید این جزوه خلاصه شده و کوتاه را دانلود نمائید.

چنانچه برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی به کمک نیاز دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.

بخشی از جزوه: معمولا صفات مفعولی را به موجودی جاندار می توان نسبت داد. صفاتی مانند خسته، گیج، ترسیده، سرگرم و .... را به انسان یا حیوان نسبت می دهیم. صفات فاعلی معمولا به غیر جاندار نسبت داده می شود، اما ممکن است با توجه به مفهوم جمله ای خاص بتوان از صفت فاعلی برای جاندار نیز استفاده کرد. مثال: The little girl is totally confused because the problems is confusing. در این جمله confused صفت مفعولی است که به "دختر" که جاندار است نسبت داده شده است و confusing صفت فاعلی است و به "مسئله" که بی جان است نسبت داده شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5350 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه شده آموزش قواعد زبان انگلیسی - صفت مفعولی (past participle) و صفات فاعلی با مثال(حجم فایل: 891 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image