ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه آموزش گرامر و قواعد زبان - جملات موصولی و جمله های مرکب در زبان انگلیسی

جزوه خلاصه آموزش گرامر و قواعد زبان - جملات موصولی و جمله های مرکب در زبان انگلیسی

در این جزوه خلاصه شده آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی در رابطه با جملات موصولی و جمله های مرکب در زبان انگلیسی توضیح داده شده است. جملات موصولی و مرکب در زبان انگلیسی کاربرد زیادی دارند.

چنانچه در آموزش گرامر زبان اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

بخشی از جزوه: برای ساخت جملات موصولی از ضمایر موصولی مانند who، which و .... استفاده می شود. این ضمایر موصولی دو جمله را به هم وصل می کنند. مثال جمله موصولی: I talked with the man who lives in that building. جمله های ساده حداقل از یک نهاد و فعل تشکیل شده اند اما گاهی ممکن است با جمله هایی سرو کار داشته باشیم که تعداد نهادها و فعل های آن از یکی بیشتر باشد و با کمک کلمات ربط دهنده ای مانند and به هم مرتبط شوند. به این جملات، جملات مرکب گفته می شود. مثال جمله مرکب: Come soon , or there will be no food left. برای مشاهده توضیحات و مثال های بیشتر در رابطه با جمله های موصولی و مرکب در زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک نموده و جزوه خلاصه شده را دانلود نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2840 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه آموزش گرامر و قواعد زبان - جملات موصولی و جمله های مرکب در زبان انگلیسی(حجم فایل: 932 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
Mia پنج شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

سلام نویسنده جزوه کیست؟