ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست

نمونه سوال امتحانی ریاضی دهم مبحث نامعادله با جواب و پاسخ کاملا تشریحی

نمونه سوال امتحانی ریاضی دهم مبحث نامعادله با جواب و پاسخ کاملا تشریحی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید برای مبحث نامعادلات نمونه سوال امتحانی با جواب آن داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در مبحث نامعادله و حل انواع نامعادلات یا مباحث دیگر ریاضی دهم اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دهم کلیک کنید تا لیست مدرسین را ببینید.

توضیحات بیشتر: در مبحث نامعادله ریاضی 10 سوالات متعددی مطرح می گردد. مثلا یکی از سوالات مطرح شده به این ترتیب است: هر یک از نامعادله های دو گانه ی زیر را حل کنید و مجموعه جواب آنها را به صورت بازه نمایش دهید. معمولا جواب سوال به صورت بازه ای خواسته می شود و دانش آموزان علاوه بر اینکه با نحوه حل نامعادله باید به خوبی آشنا باشند، باید بتوانند پاسخ را به صورت بازه ای هم نمایش دهند. یا سوال دیگری که مطرح شده است به این شکل می باشد: یک نامعادله ی قدر مطلقی بنویسید که مجموعه جواب آن بازه ی (2,6-) باشد. نامعادلات قدرمطلقی در ریاضی دهم بسیار مورد سوال قرار می گیرد. البته در این نمونه سوال ارائه شده پاسخ سوال های نامعادله ارائه شده است و می توانید آن را مطالعه نمائید. توصیه می شود ابتدا خودتان در حد 5 دقیقه هم که شده سعی کنید سوال را حل نمائید و بعد سراغ جواب آن بروید. سعی کنید ذهن خودتان را به ارائه راه حل عادت دهید. در این نمونه سوال، علاوه بر نامعادله سوالاتی هم از مبحث معادله ارائه شده است. برای دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دهم مبحث نامعادله با جواب و پاسخ کاملا تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس برای درس ریاضی دهم سوالات امتحانی دیگری از سایر مباحث هم ارائه شده است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 32379 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
نمونه سوال امتحانی ریاضی دهم مبحث نامعادله با جواب و پاسخ کاملا تشریحی(حجم فایل: 1091 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image