ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود سایر جزوه ها دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان فرمول های مشتق گیری با فرمت pdf با مثال به زبان ساده

دانلود رایگان فرمول های مشتق گیری با فرمت pdf با مثال به زبان ساده

در این فایل pdf می توانید فرمول های مهم مشتق گیری را با مثال به زبان ساده مشاهده نمائید. مشتق در ریاضی جزو مهمترین مباحث است و باید روابط مهم آن را بلد باشید.

اگر در مبحث مشتق گیری و یا هر بحث دیگری از درس ریاضی اشکال دارید از مدرسین مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی را مشاهده نمائید.

توضیحات بیشتر در رابطه با اهمیت مبحث و فرمول های مشتق گیری: همانطور که گفته شد، مشتق گیری جزو مهمترین مباحث ریاضی است. اهمیت مشتق گیری از آنجا مشخص می شود که نه تنها در درس ریاضی بلکه در دروس دیگری مانند درس فیزیک و حتی شیمی و دروس بسیاری از رشته های مهندسی به مشتق نیاز خواهید داشت. در درس فیزیک اگر معادله مکان زمان را داشته باشید و بخواهید معادله سرعت-زمان را بدست بیاورید باید از مشتق گیری استفاده نمائید. همچنین شتاب با مشتق گرفتن از سرعت بدست خواهد آمد. در این جزوه که با فرمت pdf ارائه شده است فرمول ها و روابط مهم مشتق گیری با مثال قابل مشاهده خواهد بود. منبع جزوه سایت ریاضی سرا است. به عنوان مثال دیگر، در درس انتقال حرارت و یا در بحث گرما از درس فیزیک وقتی از معادله دما بر حسب زمان مشتق گرفته می شود می توان نرخ انتقال حرارت و یا شار حرارتی را بدست آورد. بنابراین ملاحظه می کنید که در مبحث گرما از درس فیزیک هم مشتق کاربرد دارد. در درس شیمی هم اگر بخواهیم سرعت انجام یک واکنش را بدست بیاوریم به احتمال زیاد با مشتق سرو کار خواهیم داشت. بنابراین واضح است که فرمول های مشتق گیری باید خیلی خوب مورد بررسی قرار گرفته و یاد گرفته شود. برای دانلود رایگان جزوه خلاصه شده فرمول های مشتق گیری همراه با مثال های واضح و ساده بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 16874 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان فرمول های مشتق گیری با فرمت pdf با مثال به زبان ساده(حجم فایل: 393 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image