ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه عالی و خلاصه فیزیک دانشگاه - فرآیندهای ترمودینامیکی همراه با فرمول ها و نمودارها

جزوه عالی و خلاصه فیزیک دانشگاه - فرآیندهای ترمودینامیکی همراه با فرمول ها و نمودارها

در این جزوه مفید، بسیار خوب و خلاصه فیزیک دانشگاه انواع فرآیندهای ترمودینامیکی شامل فرآیندهای بی در رو، هم حجم، هم فشار، هم دما و ... همراه با روابط و فرمول های مربوطه توضیح داده شده است.

برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک متوسطه و دانشگاهی برای یادگیری بهتر مباحث ترمودینامیک و... بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

در این جزوه خلاصه شده و مفید ابتدا فرآیند هم فشار تراکمی و انبساطی توضیح داده شده است و نمودار PV و فرمول های آن ارائه شده است. گرمای نهان تبخیر: مقدار گرمایی است که واحد جرم مایع میگیرد تا بدون تغییر فشار و دما به گاز (بخار) انجام شود. در ادامه فرآیند هم حجم که در آن کار انجام شده برابر صفر است مورد بررسی قرار گرفته است. سپس فرآیند هم دما و فرآیند بی دررو (آدیاباتیک: فرآیندی است که در حین انجام آن سیستم هیچگونه معادله گرمایی انجام نمی دهد) توضیح داده شده است. برای انجام فرآیند بی دررو باید تحول سریع صورت بگیرد. اساتید خصوصی ترمودینامیک هم می توانند در این مباحث به شما کمک کنند. در ادامه نکات دیگری در رابطه با فرآیند آدیاباتیک ارائه شده است. به عنوان مثال در انبساط بی دررو انرژی داخلی مولکولهای سیستم کاهش می یابد. وقتی گاز کامل انبساط بی دررو انجام بدهد دمای آن کاهش می یابد. برای دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید انواع فرآیندهای ترمودینامیکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1476 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه عالی و خلاصه فیزیک دانشگاه - فرآیندهای ترمودینامیکی همراه با فرمول ها و نمودارها(حجم فایل: 1038 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image