ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان آزمون فصل ششم زیست شناسی یازدهم با پاسخ تشریحی - تقسیم میتوز و میوز یاخته و ساختار کروموزوم هسته

آزمون فصل ششم زیست شناسی یازدهم با پاسخ تشریحی - تقسیم میتوز و میوز یاخته و ساختار کروموزوم هسته


دانلود رایگان پرسش های چهاگزینه ای آزمون فصل ششم زیست شناسی پایه یازدهم با پاسخ تشریحی- تقسیم میتوز و میوز یاخته و ساختار کروموزوم هسته در این بخش ارائه شده است.


در تمام مراحل زندگی سلول، به جز مراحل تقسیم، ماده وراثتی به صورت کروماتین است. زمانی که در یک سلول کروموزوم می بینیم، قطعاً سلول در حال تقسیم است. هر کروموزوم مضاعف شده از دو بخش شبیه به هم به نام كروماتید (فامینک) تشکیل شده است. به کروموزوم هایی که دو کروماتید دارند، کروموزوم مضاعف شده می گویند، دو کروماتید هر کروموزوم از نظر نوع ژنها يكسان اند و به آنها كروماتیدهای خواهری گفته می شود. کروماتیدهای خواهری در محلی به نام سانترومر به هم متصل اند. پروتئین هایی، عمل اتصال کروماتیدها را برعهده دارند. این جزوه توسط یکی از بهترین مدرسین زیست شناسی (دکتر مشرفی) ارائه شده است. دانش آموزان گرامی می توانند به منظور دانلود رایگان پرسش های چهارگزینه ای مربوط به آزمون فصل ششم زیست شناسی پایه یازدهم با پاسخ تشریحی- تقسیم میتوز و میوز یاخته و ساختار کروموزوم هسته بر روی لینک زیر کلیک کنند.


آمار بازدید: 950 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
آزمون فصل ششم زیست شناسی یازدهم با پاسخ تشریحی - تقسیم میتوز و میوز یاخته و ساختار کروموزوم هسته(حجم فایل: 5522 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image