ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز

 مسائل اسید و باز و تعادل به صورت 0 تا 100 و با روشی تخصصی و مناسب برای تست های کنکور در این جزوه تدریس شده است. برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز بر روی لینکی که در پایین ارائه شده است کلیک نمائید.


هدف از این جزوه که توسط یکی از بهترین مدرسین شیمی ارائه شده، بررسی مسائل اسید و باز در سطح کنکوری به صورتی مفهومی است و با چند فرمول ابتدایی و اولیه اسیدها و بازها و توجه به مفاهیم تعادل شیمیایی میخواهیم به بررسی و حل این مسائل بپردازیم. بخشی از جزوه در ادامه ارائه شده است.


بسیاری از داوطلبان در این فصل عادت کرده اند تمامی فرمولهای پیچیده و گفته شده در کتابهای کمک آموزشی را حفظ کرده و همچنین تمامی تیپ های گفته شده را به ترتیب شماره به خاطر بسپارند که در 90 % اوقات در حل مسائل آزمون با این قالب فکری برای حل مسائل به مشکل می خورند و گیج می شوند که کجا از کدام رابطه باید استفاده کنند بنابراین توصیه می شود تنها به اصل سوال و اطلاعات گفته شده در آن و مجهولات خواسته شده توجه کنید نه رابطه ای که باید در اینجا از آن استفاده کنید و همیشه سعی کنید با مفاهیم و روابط پایه به سراغ این مسائل بروید.


1- واکنش تعادلی، نوعی واکنش برگشت پذیر می باشد که با توجه به شرایط خاصی که در آن واکنش در حال رخ دادن است پس از مدتی سرعت واکنش های رفت و برگشت با هم برابر شده و یا به عبارتی واکنش به تعادل می رسد.


2- در هنگام تعادل، غلظت واکنش دهنده ها و فرآورده ها ثابت (نه لزوماً یکسان) می ماند و چنین به نظر می رسد که واکنش متوقف شده است. اما در حقیقت این گونه نیست و واکنش های رفت و برگشت با سرعت برابر در حال انجام بوده و تعادل از لحاظ میکروسکوپی، پویا (دینامیک) است.


اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی شیمی کمک بگیرید. برای دانلود جزوه مسائل اسید و باز بر روی لینک زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 2413 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز(حجم فایل: 271 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر شایان عبائی (مدرس برتر شیمی کنکور با سابقه المپیادی)(مشاهده پروفایل مدرس) ‎تدریس تخصصی و ۰ تا ۱۰۰ شیمی کنکور توسط رتبه برتر کشور کنکور تجربی ۱۳۹۶ با ۶ سال سابقه تدریس شیمی به داوطلبان ریاضی و تجربی + مشاور رتبه‌های برتر کنکور (۱۴۰۱-۱۳۹۷) ‎
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image