ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی راهنمایی و ابتدایی دانلود رایگان خلاصه جزوه فصل 9 ریاضی هفتم مبحث آمار و احتمال

دانلود رایگان خلاصه جزوه فصل 9 ریاضی هفتم مبحث آمار و احتمال

در این جا قسمتی از جزوه فصل 9 ریاضی هفتم بنده رو می تونید رایگان و در صورت رضایت اونو به طور کامل از همین سایت تهیه کنید در اموزش ها فرض بر این شده که دانش اموز هیچی نمیداند و از صفر صفر توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه فصل 9 ریاضی هفتم مبحث آمار و احتمال بر روی لینک زیر کلیک کنید.


بخشی از جزوه: در ادامه بخشی از جزوه که توسط یکی از بهترین معلم های ریاضی هفتم در همین سایت ایران مدرس قرار داده شده ارائه می گردد. علمی که به جمع آوری اطلاعات عددی،سازماندهی و بررسی آنها میپردازد علم آمار نامیده می شود.به اطلاعات عددی که از این طریق بدست می آید داده گفته می شود. به عنوان مثال تمام اطلاعات و داده های جمع آوری شده برای محاسبه درآمد ملی ،اشتغال، تورم و میزان مرگ و میر یا زاد ولد برای کنترل جمعیت و غیره از طریق آمار تفسیر می شوند. در بحث آمار با توجه به اطلاعات و داده های زیاد، برای مقایسه و بررسی بهتر داده های آماری از انواع نمودارها استفاده می کنیم. با دیدن یک نمودار در یک نگاه میتوانیم به اطلاعات زیادی دست پیدا کنیم. لذا نمودارهای مختلفی در ریاضی طراحی شده اند که در ادامه معرفی می شوند.


آمار بازدید: 683 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه فصل 9 ریاضی هفتم مبحث آمار و احتمال(حجم فایل: 379 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مریم عبدالخانی (۱۲ سال سابقه تدریس)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول با ۱۲ سال سابقه تدریس موفق، قیمت توافقی و جلسه اول رایگان جهت اطمینان خاطر از کیفیت تدریس
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image