ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم ارائه شده است. در ادامه در رابطه با این جزوه فوق العاده توضیحات بیشتری ارائه می گردد. عکسی از جزوه در پایین قابل مشاهده است.



یک جزوه کابردی برای افزایش توان تست زنی در کنکور از فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم طراحی شده است .شامل جملات قیدی و مهم درس و خلاصه درس قابل استفاده برای دانش آموزان و دبیران گرامی است. سعی شده تا مطالب به زبان ساده برای دانش آموزان مطرح گردد ضمن این که دانش آموز را برای امتحانات نهایی و مدرسه نیز آماده می_کند. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های زیست شناسی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. بخشی از جزوه در ادامه ارائه شده است.


تشکیل دوپار تیمین بوسیله اشعه فرابنفش مثالی از جهشهایی است که در آن پیوند فسفو دی استر تحت تاثیر قرار نمیگیرد این جهش یک جهش کوچک محسوب نمیشود و فرایند رونویسی را تحت تاثیر قرار نمیدهد ولی ایجاد اشکال در عمل دنا بسپاراز باعث اختلال در فرایند همانندسازی میشود.
ژن بتاگلوبین توسط آنزیم رنابسپاراز دودر هسته گلوبولبهای قرمز نابالغ رونویسی میشود و رنای پیک حاصل بر روی ریبوزوم آزاد سیتوپالسمی (سیتوسلی) ترجمه میشود.
هر جهش حذف اضافه که در یک ژن پروتئین ساز روی میدهد یک جهش تغییر چهارچوب نیست ولی هر جهش تغییر چهار چوب یک جهش خذف یا اضافه است که در یک ژن پروتئین ساز روی داده است و تعداد نوکلئوتیدهای حذف یا اضافه شده به ژن پروتئین ساز ضریبی از عدد سه نیست.
خطای میوزی ممکن است در آنافاز میوز دو نیز رخ دهد در این صورت اگر خطای میوزی در یکی از یاخته های حاصل از میوز یک روی دهد. علاوه بر گامتهای طبیعی گامتهایی بدون کاهش عدد کروموزومی نیز ایجاد خواهند شد البته باید توجه داشته باشیم که در این حالت خطای میوزی بعد تقسیم کروموزومها در آنافاز میوز دوروی می دهد.


برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم که توسط یکی از بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 938 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم(حجم فایل: 1522 کیلو بایت)
ارسال شده توسط فریبرز کچویی (28 سال سابقه - دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی و گروهی زیست شناسی کنکور با 28 سال سابقه - انتخاب رشته تخصصی کنکور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image