ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه زبان اصلی آموزش زیست شناسی - ساختار و عملكرد شش ها در پستانداران

دانلود رایگان جزوه زبان اصلی آموزش زیست شناسی - ساختار و عملكرد شش ها در پستانداران

در این بخش دانلود رایگان جزوه زبان اصلی آموزش زیست شناسی - ساختار و عملكرد شش ها در پستانداران ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات بیشتر در ادامه مشاهده می شود.



تبادل گازي بين خون و محيط اطراف در پستانداران توسط دستگاه تنفسي صورت ميگيرد. دستگاه تنفسي از مسيرهاي هادي كه وظيفه هدايت هوا را به درون و بيرون از بدن بر عهده دارند و تبادلي كه وظيفه تبادل گازها بين خون و هوا را بر عهده دارند تشكيل شده است. برای دانلود رایگان جزوه زبان اصلی آموزش زیست شناسی - ساختار و عملكرد شش ها در پستانداران که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 150 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه زبان اصلی آموزش زیست شناسی - ساختار و عملكرد شش ها در پستانداران(حجم فایل: 959 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image