ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی

تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف


اگر در جستجوی معنی تدریس هستید و می خواهید بدانید تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف چیست مقاله ای که در این بخش ارائه شده است را مطالعه نمائید. در این بخش مقاله مفهوم تدریس و پرسش های اساسی آن ارائه شده است.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و معرفی اساتید و مدرسین خصوصی مجرب فعالیت دارد مقالات بسیار خوب و معتبری در زمینه تعریف تدریس و مفهوم آن از دیدگاههای مختلف ارائه شده است. بسیاری از افراد تدریس را با آموزش اشتباه می گیرند در حالیکه در مقاله تعریف آموزش و تدریس و بررسی دقیق تفاوت آموزش و تدریس در این رابطه به صورت کامل توضیح داده شده است.


اگر استاد و معلم مدرسه یا دانشگاه هستید و به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعریف تدریس و روش های جدید و نوین تدریس علاقه دارید پیشنهاد می شود مقاله های روش های نوین تدریس و انواع الگوهای تدریس مختلف را حتما بخوانید.


در نظر داشته باشید که روش های تدریس قدیمی و سنتی برای زمان فعلی ما مناسب نیست و باید از روش های نوین و خلاقانه در این زمینه استفاده نمائیم. از جدیدترین روش های تدریس می توان به روش توضیحی، روش سخنرانی، روش اکتشافی، روش حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه‌های کوچک، یادگیری فردی و ... اشاره نمود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودش را دارد. اگر معلم خصوصی هستید و یا دبیر رسمی آموزش و پرورش و یا مدرس دانشگاه هستید، در هر صورت، علاوه بر تسلط بر مطالب درسی خودتان لازم است در رابطه با جدیدترین روش های تدریس نوین و خلاقانه هم اطلاعاتی بدست آورید.  عکسی از مقاله ارائه شده در این بخش در پایین قابل مشاهده می باشد.



برای دانلود مقاله علمی و عالی تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید. البته عنوان اصلی مقاله مفهوم تدریس و پرسش های اساسی آن است.


آمار بازدید: 392 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
تعریف تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف(حجم فایل: 403 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image