ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی سوم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی جدید مربوط به فصل سوم زیست شناسی یازدهم (دستگاه حرکتی) با پاسخ ها

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی جدید مربوط به فصل سوم زیست شناسی یازدهم (دستگاه حرکتی) با پاسخ ها

در این بخش دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی جدید مربوط به فصل سوم زیست شناسی یازدهم (دستگاه حرکتی) با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات و توضیحات بیشتر در ادامه قابل مشاهده می باشد.



دانش ­آموزان گرامی، ضرورت، اضطرار و اهمیت مطالعه عمیق و یادگیری درس زیست شناسی را درک کنند و جهت پیشرفت تحصیلی خودشان، در اولین فرصت پس از پایان هر جلسه کلاس تدریس، مطالب جزوه و کتاب درسی را مطالعه نموده و تست­ ها و نمونه سوالات تشریحی را طبق برنامه مطالعاتی و امتحانی جواب دهند. همچنین پیش از شروع جلسه کلاس آینده نیز مباحث قبلی را با دقت مرور کنند. زیرا به صلاح خودشان است که با آمادگی سر جلسه کلاس بعدی حاضر شوند و هر زمان آمادگی برگزاری امتحان و آزمون را داشته باشند. در این بخش دانلود رایگان و عام المنفعه نمونه ای از سوالات خیلی عالی امتحانی تشریحی، مفهومی و شبیه سازی شده فصل سوم زیست شناسی یازدهم با پاسخ تشریحی ارائه شده است.


دانش آموزان گرامی بدانند که به منظور آمادگی در سر جلسه امتحان به قصد ترمیم معدل، یکی از روش های کاربردی، تأثیرگزار و مستقیم پس از تسلط بر متن و مطالب کتاب درسی، آشنایی با نمونه سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده و یا سوالات امتحانی سال های گذشته می باشد. بررسی این نمونه سوألات و پاسخ تشریحی آن ها می تواند جهت آمادگی برای امتحان زیست شناسی نوبت اول دی ماه فصل سوم پایه یازدهم شما دانش آموزان عزیز که تأثیر قطعی در نتیجه نهایی کنکور هم دارد، بسیار مفید و کمک کننده باشد. به دانش آموزان گرامی توصیه می شود نمونه سوالات را با پاسخ تشریحی آن چند بار با دقت تمام و به صورت مبسوط و با جزئیات بررسی و ریز به ریز آن را با متن کتاب درسی مقایسه و مطالعه نمایند. برای دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی، مفهومی و شبیه سازی شده فصل سوم زیست شناسی یازدهم با پاسخ تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 161 بار
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image