ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ

دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ

در این بخش دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



دانش آموزان عزیز؛ مطالعه خط ها و متن کتاب درسی را جدی بگیرید. در درس زیست شناسی تکرار و خلاصه نویسی و همچنین ترسیم شکل ها به صورت ذهنی معجزه می کند. هر فصل کتاب را چندین دور زیر ذره بین بخوانید تا موفق شوید. سرکلاس به تدریس معلم زیست شناسی کامل و بادقت گوش کنید. معلم در درک و فهمیدن زیست شناسی به شما کمک قابل توجهی می کند و دید شما را نسبت به مطالب باز می کند تا مباحث کامل در ذهنتان جابیفتد. نکات تکمیل، ترکیبی و مهم را به زبان خودتان یادداشت برداری کنید. تست زدن و بررسی نمونه سوالات به تثبیت مطالب و تسلط شما بر مباحث کمک زیادی می کند.


برای دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 191 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ(حجم فایل: 1205 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image