ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود کتب آموزشی زبان دانلود کتب آموزشی زبان دانلود رایگان کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers

دانلود رایگان کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers


اگر در جستجوی یک کتاب بسیار خوب و مفید برای آموزش دقیق و سریع قواعد زبان انگلیسی هستید، در این بخش دانلود رایگان کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers ارائه شده است. عکس جلد کتاب در ادامه ارائه شده است.




در کتاب کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers که جزو بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد مباحث مهمی ارائه شده است. از جمله مباحث مهم ارائه شده در این کتاب می توان به گرامر زمان حال در زبان انگلیسی، حرف زدن درباره آینده، زمان های گذشته، زمان های کامل در زبان انگلیسی، فعل های مودال، جملات مجهول، جملات سوالی و منفی، مصدر و فرم های ing دار، حروف تعریف a/an و the، اسم ها، صفت ها و قیدها، جملات شرطی، نقل قول غیر مستقیم و ... اشاره نمود.


کتاب به صورت رایگان قابل دانلود از همین سایت ایران مدرس می باشد. اگر در مباحث گرامری اشکال دارید از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب کمک بگیرید. در این کتاب آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته 100 درصد رایگان ارائه شده است و کتاب با فرمت pdf می باشد.


برای دانلود رایگان کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 263 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان کتاب عالی آموزش گرامر زبان انگلیسی با عنوان The Good Grammar Book with answers(حجم فایل: 9709 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image