ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



جزوه جامع تابع ویژه کنکور تجربی به همراه تست های منتخب کنکور و آزمونهای سال های قبل جزوه دکتر ذاکری فر مدرس ریاضی دوره دوم و کنکور ویژه رشته های تجربی و انسانی و ریاضی مدرس دارای بیش از ده سال سابقه تدریس حضوری در تهران و تبریز و آنلاین در سراسر کشور - عکس دیگری از جزوه را در پایین مشاهده می کنید.



اگر در این مباحث اشکال دارید و می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.



برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 101 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید، جذاب و کاربردی آموزش ریاضی کنکور مبحث تابع با مثال و تست فراوان(حجم فایل: 4618 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سیدحمید ذاکری فر(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی ریاضی مدرس آقا با تحصیلات دکتری
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image