ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد طراحی سایت آموزشی دانشگاه آزاد عنبرآباد (28 دی 92)

طراحی سایت آموزشی دانشگاه آزاد عنبرآباد (28 دی 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد گفت: طراحی سایت آموزشی دانشگاه آزاد عنبرآباد در حال انجام است.


به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسماعیل اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد و متقاضیان می‌توانند از 30 دی ماه سال جاری برای ثبت‌نام به این مرکز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 9 رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز وجود دارد، بیان داشت: عمران، معماری، برق، آموزش ابتدایی، تربیت‌بدنی، حسابداری، تربیت معلم دینی و عربی به صورت پیوسته و ناپیوسته رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد عنبرآباد هستند.

اسلامی تصریح کرد: این مرکز امکاناتی مانند سرویس ایاب و ذهاب، زمین چمن، کارگاه‌های آموزشی و ... در راستای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 340 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند و استفاد از اساتید مجرب در دستور کار این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: مکاتبات با سازمان دانشگاه آزاد برای طراحی سایت آموزشی دانشگاه آزاد عنبرآباد در حال انجام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد عنوان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر مراحل عمرانی و کارهای مقدماتی آن انجام و فضای آموزشی مناسب و استانداردی احداث شود.

اسلامی با بیان اینکه از دیگر امکانات این دانشگاه در نظر گرفتن کارگاه آموزشی برای رشته‌های فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان متأهل برای دریافت سبد کالا به دانشگاه آزاد واحد جیرفت معرفی شدند.

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image