ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه تهران فردا برگزار می‌شود

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه تهران فردا برگزار می‌شود

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تهران با تقدیر از دانشجویان برتر سال تحصیلی 91-90 فردا دوشنبه در تالار فردوسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، سحر خرمی کارشناس مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه و دبیر اجرایی آیین دانش‌آموختگی رتبه‌های ممتاز دانشگاه با بیان این مطلب افزود: این مراسم فردا دوشنبه از ساعت 14 با حضور قریب به 100 نفر از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاه که بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان سنجش و دانشگاه حائز رتبه ممتاز شده‌اند، در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران هر ساله و به صورت مجزا مراسم دانش‌آموختگی ویژه خود را برگزار می‌کنند اما مراسم نمادین جشن دانش‌آموختگی رتبه‌های برتر دانشگاه به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مراسم قرائت سوگندنامه دانش‌آموختگان دانشگاه، اهداء لوح تقدیر و تندیس به دانش‌آموختگان را از برنامه‌های مراسم دانست و افزود: انشاالله در سال آینده در صدد هستیم تا مراسم دانش‌آموختگی رتبه‌های اول مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری دانشگاه را نیز برگزار کنیم.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image