ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پذیرش 80 دانشجوی دختر در دانشکده فنی اصفهان

پذیرش 80 دانشجوی دختر در دانشکده فنی اصفهان

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان گفت: در حال حاضر 80 دانشجوی دختر در مقطع کاردانی برای تحصیل در رشته‌های انیمیشن و معماری در دانشکده فنی دختران واقع در شهر اصفهان پذیرش شده‌اند.


حسین مدنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه وجود دانشکده فنی برای تحصیل دانش‌آموزان دختر هنرستانی در اصفهان امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر دانشکده فنی دختران به صورت موقت در اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود که آموزش و پرورش فضایی را برای راه‌اندازی این دانشکده در اصفهان اختصاص بدهد، اضافه کرد: اما آموزش و پرورش استان موانع بسیاری را برای راه‌اندازی دانشکده فنی دختران در شهر اصفهان ایجاد کرد.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان با تاکید بر اینکه با وجود تمام موانعی که آموزش و پرورش در راستای راه‌اندازی دانشکده فنی دختران در شهر اصفهان ایجاد کرده است، این دانشکده را به صورت موقت راه‌اندازی کرده‌ایم، تصریح کرد: همچنین درصدد بودیم که فضایی را از آموزش و پرورش برای راه‌اندازی این دانشکده اجاره کنیم، اما آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام نداده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ایجاد و توسعه دانشکده فنی برای دختران در شهر اصفهان همراه و همدل نبوده است، ادامه داد: آموزش و پرورش در طول سال‌های گذشته کارشکنی‌‌های بسیاری در راستای راه‌اندازی دانشکده فنی دختران در شهر اصفهان ایجاد کرده است.

مدنی با بیان اینکه با وجود تمام این موانع نسبت به راه‌اندازی دانشکده فنی دختران در شهر اصفهان اقدام کرده‌ایم، تاکید کرد: در حال حاضر 80 دانشجوی دختر در مقطع کاردانی برای تحصیل در رشته‌های انیمیشن و معماری در دانشکده فنی دختران واقع در شهر اصفهان پذیرش شده‌اند و این دانشجویان از هفته آتی بر سر کلاس درس حاضر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه فضایی برای احداث دانشکده فنی دختران در سپاهان‌شهر اصفهان اختصاص داده شده است، افزود: ساختمان این دانشکده در حال ساخت بوده و در مرحله نازک‌کاری است و دانشکده فنی دختران واقع در سپاهان‌شهر تا اردیبهشت ماه سال آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر با اشاره به اینکه راه‌اندازی دانشکده فنی برای دختران سبب گرایش دانش‌آموزان دختر هنرستانی به ادامه تحصیل در مقاطع بالا‌تر می‌شود، گفت: اما آموزش و پرورش استان در راستای ادامه تحصیل دانش‌آموزان دختر هنرستانی در دانشگاه‌ها همکاری نکرده است.

آمار بازدید: 4117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image