ارتباط مستقیم با 30663 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد به دنبال کاهش وابستگی به شهریه

دانشگاه آزاد به دنبال کاهش وابستگی به شهریه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد گفت: از برنامه‎های مهم این واحد طرح‎های دانش‎بنیان است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، جمالزاده در جلسه‎ای که در سالن آمفی‎تئاتر دانشکده فنی ‎مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ایام‎الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: جایگاه برجسته امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، مدیون و مرهون زحمات همه کسانی است که از بدو تأسیس این نهاد مقدس با حساسیت و دلسوزی در جهت ارتقا کمی و کیفی آن فعالیت کرده‎اند.

وی با اشاره به تشکیل هیأت امنا و استانی شدن دانشگاه، مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد را حساس‎تر و سنگین‎تر از پیش برشمرد و گفت: بایستی با تلاشی بیش از گذشته دانشگاه را در مسیر رشد و تعالی به پیش برد.

رئیس واحد خرم‎آباد تصریح کرد: در راستای سیاست‎های کلی دانشگاه در خصوص کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی یکی دیگر از برنامه‎های مهم واحد خرم‎آباد اجرای طرح‎های درآمدزا و اقتصادی خصوصاً طرح‎های دانش‎بنیان است.

دکتر جمالزاده در ادامه با ترسیم چشم‎اندازی از برنامه‎های پیش رو در واحد خرم‎آباد، راه‎اندازی و تأسیس رشته‎های جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نیز رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی، جذب اعضای جدید هیأت علمی در رشته‎های مورد نیاز و تکمیل پروژه‎های در دست ساخت را از مهم‎ترین برنامه‎های واحد خرم‎آباد برشمرد.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image