ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی اجرای طرح پایلوت مدارس ورزشی از مهرماه

اجرای طرح پایلوت مدارس ورزشی از مهرماه

رییس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اخذ مجوز مدارس ورزشی سما، گفت: طرح پایلوت مدارس ورزشی در مقطع ابتدایی، از مهرماه اجرا می‌شود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمد قلی­‌زاده، با بیان اینکه طرحی تحت عنوان «ارتقای کمی و کیفی آموزشکده‌های سازمان سما» آماده شده و در مرحله اجراست، اظهار کرد: هوشمند سازی مدارس نیز از دیگر برنامه­‌های پیش­ رو است.

وی افزود: در این راستا مرکز آموزش­‌های مجازی سازمان سما راه‌اندازی می­‌شود که در طرح هوشمندسازی برنامه­‌های مختلفی را از جمله آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور از طریق فضای مجازی، در نظر داریم.

قلی‌زاده با بیان اینکه در این راستا مدرسه مجازی طراحی شده و زبان فارسی را از ابتدا با ادبیات و شعر و فرهنگ به این فرزندان دور از وطن آموزش می‌دهیم، تصریح کرد: برای آموزش زبان انگلیسی به ایرانیان داخل کشور هم برنامه خاصی را در نظر گرفته‌ایم و زیرساخت‌هایش درحال فراهم شدن است.

معاون رییس دانشگاه آزاد با اشاره به شکل‌گیری شورای اقتصاد راهبردی سازمان سما، گفت: شوراهای استانی در حال شکل گیری است و کمیته انتصابات نیز راه افتاده است و اتفاقات زیادی افتاده است، اما ثمرات ملموس بخشی از آن، از مهرماه 93 مشخص می­‌شود و بخشی هم فازبندی دارد و تا دوسال نیم آینده طول می‌کشد.

وی با اشاره به حضور "آیت الله هاشمی رفسنجانی" در اجلاس شصت و هشتم شورای مرکزی دانشگاه آزاد، گفت: این حضور موجب امیدواری همه دوستانی است که در دانشگاه آزاد کار می‌کنند. آیت الله هاشمی رفسنجانی فکر بسیار بلندی دارند، حضورشان انرژی می‌دهد و خط­ مشی‌های ما را مشخص می‌کند، بنابراین نقش وی کلیدی و حضورشان محوری است.

قلی‌زاده با بیان اینکه در پنج­ ماهه اخیر به اندازه چند سال کار شده است، اظهار کرد: من به سهم خودم در معاونت سازمان سما می‌توانم ادعا کنم که چند گام اساسی برداشته‌ایم و شعار اولیه ما تعالی سازمانی است.

وی با بیان اینکه جنس کار در سازمان سما متفاوت است، تصریح کرد: بخشی از کارمان در حوزه آموزش و پرورش و بخشی از آن در حوزه آموزش عالی است و باید در هر دو جنبه حرکت کنیم که در این راستا چارت سازمانی را تغییر داده‌ایم و طرح ارتقای کمی و کیفی سازمان سما در حال اجراست.

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image