ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ضرورت ایجاد ساختمان امور فرهنگی در دانشگاه پیام نور ملایر

ضرورت ایجاد ساختمان امور فرهنگی در دانشگاه پیام نور ملایر

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر ایجاد ساختمان مجزا برای انجام امور فرهنگی را از ضروریات دانشگاه پیام نور ملایر برشمرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اکبر شاملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه پیام نور ملایر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ملایر با 22 سال سابقه فعالیت در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه‌های پیام نور در استان است.

وی از وجود 35 رشته، گرایش در دانشگاه پیام نور ملایر خبر داد و افزود: از این تعداد رشته 34 رشته گرایش در مقطع کارشناسی و یک رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر از تحصیل 3 هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد 250 نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات هستند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد رشته کارشناسی ارشد در هر دانشگاه باید قوانین و شرایط یک دانشگاه مورد تائید قرار گیرد گفت: در این زمینه دانشگاه پیام نور ملایر برای ایجاد رشته جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی روستایی در مقطع کارشناسی ارشد توانسته موافقت سازمان مرکزی پیام نور را بگیرد.

شاملو اضافه کرد: این مجوز برای تصویب به وزارت علوم ارسال شده که در صورت موافقت وزارت علوم از مهرماه سال آینده پذیرش دانشجو در این رشته در دانشگاه پیام نور ملایر عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور ملایر نیازمند ساختمانی جدید هستیم، تصریح کرد: ساختمان فعلی دانشگاه امکان خدمات‌رسانی بهتر را به ما نمی‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌ها از امکانات کمتری بهره‌مند است افزود: برای بالا بردن امکانات رفاهی و مالی نیاز به بودجه داریم.

وی به نبود امکانات فرهنگی در دانشگاه پیام نور ملایر اشاره کرد و افزود: این دانشگاه مسجد و نمازخانه ندارد و این یک خلأ در بحث فرهنگی دانشگاه پیام نور است.

شاملو برخورداری از ساختمانی مجزا برای انجام امور فرهنگی را از دیگر ضروریات دانشگاه دانست و ابراز داشت: در سال جاری اعتباری معادل 300 میلیون تومان برای تکمیل این ساختمان از سوی سازمان مرکزی اختصاص داده شده است.

وی گفت: بودجه دانشگاه‌های پیام نور از سوی سازمان مرکزی و بر اساس تعداد دانشجویان، تعداد اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تعیین می‌شود که بودجه دانشگاه ما در سال 92 نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر یکی از عمده مشکلات دانشجویان این دانشگاه را مشکل تردد برشمرد و ابراز داشت: کمبود وسایل نقلیه و تاکسی در مسیر دانشگاه مشکلی است که دانشجویان از آن گله دارند.

وی گفت: تاکنون نیز پیگیری‌های زیادی در این زمینه با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته اما همکاری لازم در این خصوص نشده است.

شاملو در ادامه از برگزاری همایش ملی نقش کارآفرینی در تحقق حماسه اقتصادی، هشتم اسفندماه در ملایر خبر داد و گفت: تولید کار و کارآفرینی و کاهش وابستگی به سایر کشورها از ضروریات تحقق حماسه اقتصادی است.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین و تشریح راهکارهایی برای ارتقاء وضع کنونی کشور در حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند راهکارهایی برای جلوگیری از بروز مشکلات اقتصادی در کشور و جلوگیری از فاصله گرفتن از فرهنگ اسلامی در حوزه کسب و کار باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان را در حوزه کارآفرینی بیشتر تشویق کنیم که در این زمینه حمایت‌های دولت به ویژه در فراهم کردن امکانات برای کارآفرینان نیاز است.

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image