ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اختتامیه چهارمین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام‌نور در بیرجند برگزار شد

اختتامیه چهارمین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام‌نور در بیرجند برگزار شد

طی مراسمی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور اختتامیه چهارمین المپیاد دانشگاه پیام‌نور در بیرجند برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی نصر‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین مسابقات رباتیک دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: خداوند را شاکریم که یک بار دیگر شاهد میزبانی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی در زمینه المپیاد‌های ورزشی و علمی هستیم.

وی تصریح کرد: بی‌شک برگزاری چنین همایش‌ها و المپیادهای علمی سبب ایجاد انگیزه پویایی و شور و اشتیاق در بین جوانان و همچنین شناسایی نخبگان و معرفی آنها در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین دوره المپیاد رباتیک دانشگاه پیام‌نور بیرجند اذعان داشت: از ابتدای شهریورماه سال جاری تا‌کنون حدود ده جلسه فشرده برای زیرمجموعه اجرایی برگزار شده و تعدادی بالغ بر 45 نفر زیرمجموعه این کمیته بودند.

نصرآبادی یادآور شد: در کنار برگزاری چهارمین مسابقات المپیاد رباتیک دانشگاه پیام‌نور، نمایشگاه "فن بازار" نیز با همکاری پارک علمی و فناوری استان برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر دانشجویان و اساتید همراه بوده است.

لازم به ذکر است رباط پرنده هوشمند عبدالاحد پاکبار از سیستان و بلوچستان با حمل دو پرچم جمهوری اسلامی ایران به صورت نمادین در سالن این همایش به پرواز درآمد.

گفتنی است این ربات در فیلم‌برداری و عکسبرداری هوایی، حمل اجسام و امداد رسانی و انتقال فرآورده‌های خونی، غریق نجات و حمل بسته‌های پستی کاربرد دارد.

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image