ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد خط قرمزهای رسانه‌ای دانشگاه آزاد

خط قرمزهای رسانه‌ای دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر حفظ نیروهای فعال در رسانه های دانشگاه آزاد با سلایق و تفکرات مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و معتدل و میدان دادن به همه برای فعالیت حرفه ای طبق مشی اعتدال تاکید کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر طه هاشمی در نشستی با اعضای تحریریه خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، به تشریح ویژگی های رسانه در تراز این دانشگاه پرداخت و گفت: بر خلاف بسیاری از رسانه های کشور که دارای عقبه های سیاسی هستند، پشتوانه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه ای منحصر به فرد از نخبگان کشور و اساتید دانشگاه هستند که یک عقبه فکری و علمی را شکل می دهند.


وی با اشاره به خط قرمزهای رسانه های دانشگاه آزاد گفت: مسیر ما را بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب تعیین می کند و قطعا حفظ آبروی مردم، از خط قرمزهای ماست، چرا که ما بولتن نیستیم و در کار سیاسی، هم می خواهیم کار فاخر و دانشگاهی در چارچوب اعتدال انجام دهیم.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر حفظ نیروهای فعال در رسانه های دانشگاه آزاد با سلایق و تفکرات مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و معتدل و میدان دادن به همه برای فعالیت حرفه ای طبق مشی اعتدال تاکید کرد.

آمار بازدید: 160 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image