ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح نشود

مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح نشود

فرماندار اهر گفت: نباید مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح شود و باید تدابیری اندیشیده شود تا این مسائل در خود مجموعه حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان واحد اهر اظهار کرد: فرمانداری از هر مسئولی که در خدمت به مردم و شهرتلاش می‌کند حمایت کرده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان بیش از پیش انتظار پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و پژوهشی است که امیدواریم سرپرست جدید این واحد دانشگاهی با پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی و استفاده از تمام توان و قابلیت نیروهای مستعد این دانشگاه برای اعتلای بیشتر این واحد قدم‌های موثری بردارد.

این مقام مسئول خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسئولان برشمرد و افزود: قطعاً رضایتمندی مردم رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت و این بزرگ‌ترین نمره و نماد افتخار برای خدمتگذاران نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: نباید مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح شود و باید تدابیری اندیشیده شود تا این مسائل در خود مجموعه حل و فصل شود.

رئیس شورای اداری اهر، دانشگاه آزاد اسلامی را یک سرمایه عظیم و پرافتخار برای شهرستان اهر ذکر کرد و افزود: باید همه دست در دست هم در تقویت و توسعه این دانشگاه تلاش مضاعف کنیم.

وی در این جلسه از تلاش‌های انجام شده توسط مدیران و روسای قبلی برای توسعه این دانشگاه قدردانی کرد و حمایت خود را از سرپرست جدید واحد در جهت توسعه همه جانبه این دانشگاه اعلام کرد و افزود: امیدواریم سرپرست جدید واحد با برنامه‌ریزی‌های مناسب و درطول خدمت خود بتواند گام‌های عملی برای تحقق برنامه علمی، فرهنگی و آموزشی این دانشگاه بردارد.

سرپرست جدید واحد اهر نیز در این جلسه تلاش برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های دانشگاه تأکید کرد و افزود: امیدوارم با حمایت مسئولان شهرستان، امام جمعه، نماینده، فرماندار تلاشگر بتوانیم با تمام توان در خدمت جامعه بزرگ دانشگاهی باشم.

نادر اسدی افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و کارهای جهادی در حوزه علمی و فرهنگی از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه بوده و تلاش خواهیم کرد با تعامل، برادری، همراهی و همفکری مجموعه دانشگاه برای پیشرفت دانشگاه قدم‌های موثری برداریم.

آمار بازدید: 121 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image