ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی معارفه رییس جدید صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی وزارت بهداشت

معارفه رییس جدید صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی وزارت بهداشت

مراسم تکریم و معارفه رییس صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد حسین آیتی در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات دکتر جعفری رئیس سابق صندوق رفاه، از وی در مورد امور مربوط به صندوق رفاه ازجمله افزایش تراز مالی صندوق، افزایش میزان وام پرداختی به دانشجویان، افزایش درآمد اختصاصی صندوق، افزایش وصول و بازپرداخت وامها و دریافت گواهی نامه نظام مدیریت (ایزو) قدردانی کرد.

وی دکتر مشکینی، رییس جدید صندوق رفاه دانشجویان را از سابقون حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی معرفی کرد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

بنا بر این گزارش، دکتر جعفری ضمن تشکر از همکاران صندوق رفاه که در طول مدت ریاست وی همکاری لازم را داشته اند، بیان داشت: صندوق روند رو به رشد خود را به امید الهی با ریاست جدید ادامه خواهد داد و باید بر تکمیل و ساماندهی طرحهای نیمه تمام صندوق توجه ویژه ای شود.

دکتر مشکینی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دکتر جعفری بعنوان رییس سابق صندوق رفاه دانشجویان بر توسعه و رشد این صندوق تا مرز رسیدن به استقلال کامل مالی که نقطه مطلوب صندوق می باشد، تاکید کرد و گفت: صندوق رفاه دارای دو رکن اصلی شامل اعطای تسهیلات به دانشجویان و جمع آوری مطالبات در اختیار دانشجویان و دیگری سرمایه گذاری است.

وی وضعیت فعلی صندوق را نسبت به گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش تورم، کاهش اعتبارات، افزایش تعداد دانشجویان و عدم افزایش اعتبارات عمومی به تناسب افزایش دانشجو از جمله مشکلات صندوق در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تسهیلات به دانشجویان است.

گفتنی است: در این مراسم، اعضای هیت امنای صندوق، مدیران و کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی و صندوق رفاه دانشجویان نیز حضور داشتند.

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image