ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اولین گردهمایی بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

اولین گردهمایی بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، از برگزاری اولین گردهمایی بهینه سازی مصرف انرژی و سومین گردهمائی مقاوم سازی دانشگاهها در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر مهرالله رخشانی مهر در گردهمایی معاونان و مدیران عمرانی دانشگاه‌های منطقه 2 عمرانی کشور که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیشرفت دانش فنی کارشناسان و دفاتر فنی دانشگاه‌ها، تشکیل کمیته‌های نظارت و آموزش را یکی از اهداف منطقه بندی معرفی کرد.

وی به تشکیل کارگروه‌های متعدد در اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم اشاره کرد و استفاده از تجربیات دفاتر فنی مناطق، برگزاری دوره‌های آموزشی، ترویج مقاوم سازی، استفاده از انرژیهای نو و تجدید پذیر، ساماندهی دفاتر فنی و تقویت جایگاه‌های دفاتر فنی را از اهداف تشکیل دبیرخانه‌های مناطق برشمرد.

دکتر اصغری رئیس دانشگاه مازندران نیز با اشاره به جایگاه معاونت عمرانی در دانشگاه‌ها گفت: تامین فضاهای کالبدی دانشگاه‌ها و اعتبارات عمرانی مورد نیاز، یکی از موارد مهم توسعه آموزش عالی است که ضرورت توجه بیش از پیش را می‌طلبد.

در ادامه این گردهمایی دکتر سروقد مقدم مسئول واحد مقاوم سازی اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم نیز درباره اهمیت مقاوم سازی در ساختمان‌های دانشگاه‌ها مطالبی ارائه کرد.

در پایان این نشست مهندس حق پناه مدیر دفتر فنی دانشگاه مازندران با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر منطقه 2 عمرانی کشور به مدت 2 سال انتخاب شد.

آمار بازدید: 131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image