ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی «بودجه‌سبز» برای دانشگاه‌های اسکاتلند

«بودجه‌سبز» برای دانشگاه‌های اسکاتلند

دولت اسکاتلند در چارچوب برنامه‌ محیط زیستی این کشور با هدف کاهش آلودگی هوا به سه دانشگاه اسکاتلندی 20 میلیون پوند بودجه پرداخت می‌کند.


به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه‌های «استراثکلاید»،‌ «استرلینگ» و «سنت اندروز» دانشگاه‌هایی هستند که به منظور اجرای تعدادی پروژه جدید که قرار است به کاهش آلودگی اسکاتلند کمک کنند، بودجه دریافت خواهند کرد. پرداخت این کمک هزینه‌ها به منظور تشویق سایر بخش‌ها برای تجهیز به فن‌آوری‌های گرمایشی با آلودگی کربنی کمتر صورت می‌پذیرد.

این بودجه از سوی سازمان تامین بودجه اسکاتلند (SFC) تامین می‌شود.

دانشگاه سنت اندروز 10 میلیون پوند برای راه‌اندازی یک پروژه نیروگاهی که از زیست‌توده سوخت چوب استفاده می‌کند دریافت خواهد کرد.

این نیروگاه آب گرم تولید کرده و آن را با استفاده از لوله‌های زیرزمینی برای گرم کردن و خنک‌ کردن آزمایشگاه‌ها و ساختمان‌های دانشگاه ارسال می‌کند.

دانشگاه استراثکلاید نیز با دریافت هشت میلیون پوند با ساخت یک شبکه انرژی سرد و گرم این دانشکده را با استفاده‌کنندگان اصلی انرژی منطقه مرتبط می‌کند. علاوه بر اینها مبلغ دو میلیون پوند نیز به دانشگاه استرلینگ اعطا می‌شود تا نسبت به تجهیز این دانشگاه به نیروگاه تلفیقی گرمایی برقی اقدام کند.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی هرالد، «میشل راسل»،‌ وزیر آموزش اسکاتلند می‌گوید: اعلام خبر اعطای این کمک هزینه‌ها هم برای دانشگاه‌ها در توسعه تحقیقات و نوآوری بسیار مفید است و هم برای تحقق تلاش‌های دولت در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image